Inlägg från: TrueResolution |Visa alla inlägg
  • TrueResolution

BIM sept -22

Jag hoppar över i den här tråden från augusti jag med då min ägglossning bestämde sig för att testa igen och BIM försköts till september. 

Spännande att ni är så många med samma datum. önskar SÅ att vi får många plus innan månaden är slut  alla vi som väntar Hjärta

1/9 Etaj
    1/9 ewcia 
    2/9 Cykelhjul
    3/9 Barbrastreisand 
    4/9 Muurrreeee
    5/9 Pörny
    5/9 MyFirstBaby
    7/9 Jojjans
    7/9 TrueResolution
    9/9 sofieodq 
    10/9 Katch91
    11/9 Längtarefternästa
    12/9 Cocachin
    13/9 A13xandra13
    13/9 ettanvandarnamn123
    13/9 klara1997
    14/9 Maymom
    14/9 Roxwell
    21/9 Rosen

• TrueResolution
    Klara1997 skrev 2022-08-28 00:12:00 följande:
    Känner samma Skrikandes
    så otålig och kroppen är inte som den brukar helt plötsligt 
    eller så läser jag av minsta lilla sak just nu haha
    Och för att inte tala om hur skengravid man blir varje månad bara av en fis på tvären vafan Drömmer
  • TrueResolution

Etaj: STORT grattis! HjärtaPlus

Som någon annan också skrivit, vilken hig trend du sätter inför september med första plusset! 

kände du av något innan test? Fick du plus direkt? Nu är man nyfiken Skrattande

• TrueResolution
    Etaj skrev 2022-08-29 16:10:10 följande:
    Tack<3

illamående och trötthet, anade ett plus nästan direkt så tog ett cb med veckoindikator och det stod gravid 1-2=D
    Åhh så spännande, du har det bästa framför dig nu. Håller tummarna för att allt går bra nu Hjärta

har med mått så sjukt illa, molvärk och trötthet sista dagarna. var dum nog att tjuvtesta idag på ÄL+5/6 och fick negativt. Även om det är alldeles för tidigt så sjunker hoppet Skrikandes

Ett ljus i mörkret då att klicka sig in här och läsa om era hjärtvärmande & efterlängtade plus Plus
  • TrueResolution
    Barbrastreisand skrev 2022-08-30 12:52:36 följande:

Är det någon mening med sex ikväll?

Fick positivt lh-test 2 dagar lör+sön, appen räknade med äl igår. Kände att det drog lite i magen sent söndag/natten till måndag. 

Är det något man fått lära sig den hårda vägen är att man ALDRIG kan veta 100% hur kroppen tänker, så hellre en gång för mycket! Drömmer
  • TrueResolution

någon mer än jag som har USELT tålamod just nu i väntan på BIM?

Vet att man ska "take a chill Pill" "tänka på annat" osv men det är lättare sagt än gjort... Råkar vara lätt testoman med så man gör sig själv en otjänst varje månad genom att bärja testa så tidigt man bara kan. på något vis känns det som att ett blankt test inte tar riktigt lika hårt när hoppet finns att det är "för tidigt" Tyst

Nej jag vet att det här inte är sunt men är en testoman deluxe och får PANIK på att tiden sneglar sig fram? går runt som i ett vakuum, gör inte mitt jobb ordentligt, glömmer de mest banala sakerna i vardagen och längtar om möjligt mer till barnvagnar och kolikoro den här evighetslånga tiden mellan ÄL & BIM Skrikandes

Testade senast idag vad jag ser negativt på 4 tester på ÄL+6/7, känns skit som vanligt ändå utsätter man sig för det...Drömmer

Fler som blir totalt testomaner av den här fruktansvärda längtan efter barn? Och som inte kan hålla sig från att testa trots besvikelse? 

• TrueResolution
    Virrevarr skrev 2022-08-30 15:45:40 följande:
    Jag är preciiiis lika dan! kör säkert två stickor om dagen från ÄL +8, sen kollar jag en massa youtube om folk som testar sig mm. Som om man inte kan tänka på något annat! Går o överanalyserar alla ev tidiga tecken etc.
    Min sambo kallar mig sjuk som testar "var tredje dag" (om han bara visste den hela mörka sanningen.. Drömmer) helt utom vetskap hur många kvinnor vi är som blir helt upp om öronen besatta. En del säger att det inte är bra och att man inte blir gravid då men å andra sidan så är man väl lika befrukatd oavsett om man testar ÄL +7 som +11 tänker jag. Cool
    Finns säkert vetenskap som påvisar att stressen över barnlöshet är dålig och yada yoda men väljer att se förbi det, det här är lite mer hoppfullt. Vad är det värsta som kan hända? Att man är glad & hoppfull en gång för mycket? 
  • TrueResolution
    Pörny skrev 2022-08-30 16:13:52 följande:
    Ja visst är det, man blir lite knäpp så här tidigt, känns lite som att det är på låtsas :) tack :) 
    dom mäter från 10 :) har test som mäter från 25 också men väntar med dem tills strecket är lite starkare :) 
    Det här verkar dock vara så på riktigt! Cool Så overkligt, grattis igen, vi ser fram emot att följa alla vidare tester nu!! 
  • TrueResolution
    ametisten91 skrev 2022-08-30 18:35:54 följande:

Så spännande att det börjar bli en del plus här inne nu! 

Jag är en väldigt nyfiken person av mig, så har en känsla av att jag kommer balla ur och ansluta till "testoman-klubben" om detta blir en lång process Tungan ute Upplever redan nu första månaden att tiden sniiiiglar sig fram... 
    TESTO-klubben vore något! Kan tillochmed skicka tester mellan varandra när någon plussar, massa test blir över och resterande kvinnor står i nöd. Vi testomaner brukar ändå ha stashat upp rejält, vilken mardröm om testen skulle "ta slut" Drömmer 
Svar på tråden BIM sept -22