Han sa ”ingen gnista”
Fina du! Från botten av mitt hjärta koncentrera dig på ditt eget fantastiska jag. Blir så ledsen när kvinnor undrar om de inte var tillräckligt attraktiva osv, dina andra frågor är bra eftersom jag uppmuntrar alla, även mig själv till att man ska lära sig mer om sig själv och utvecklas. Där kan jag säga att du kanske var för på eftersom du ville bli bekräftat, du ville så gärna men gör bara inte om det nästa gång. Du är priset! Menar inte att du ska vara arrogant och ointresserad.
Mitt råd till dig är att tacka för dig och gå vidare, ja det svider som fan men vet du vad? Ju mindre du bryr dig om andra och fokuserar på dig själv desto mindre chans att andra någonsin kan få dig att ifrågasätta din skönhet, intelligens osv ställ dig frågan hur fan någon kan överhuvudtaget få dig att undra om du är tillräckligt attraktiv och jobba på det. Jag kan lova dig att såfort du slutar tänka på honom och mår bättre så kommer han komma. Det gör dom alltid. MEN det är inte det vi är ute efter, det vi är ute efter är att ditt självförtroende ska vara så bra att även om självaste Brad Pitt avvisade dig så skulle du bara rycka på axlarna och vända på klacken utan minsta lilla dumma tanke riktat mot dig själv. Ok? Kram på dig!