Han sa ”ingen gnista”
Hej,
Jag var på en jättefin dejt med en kille som var så härlig på alla sätt. Vi klickade, tyckte jag. Jag kunde verkligen vara mig själv med honom så det kändes väldigt bra. Vi spenderade en heldag tillsammans, på hans initiativ. Jag var beredd att röra mig hemåt tidigare, men det ? och vissa saker gav mig positiva signaler och andra signaler att han inte var intresserad. Han ställde mig mycket frågor så det gjorde att kände att han var engagerad. Jag tog sedermera initiativet till att hångla. Ibland tog han initiativet till att komma nära mig. Jag känner såhär i efterhand att jag var för på och gick för fort fram och jag tror att jag skrämde iväg honom.. Jag tyckte att han var jättebra så jag är så besviken på mig själv och ältar lite hela dagen som var, i mitt huvud. Fick i alla fall ett sms dagen efter att han inte kände en gnista och att vi bör gå vidare i våra liv men att vi borde vara glada över en trevlig dag. Så fick verkligen ett riktigt nej :(. Finns det på något sätt jag kan vända det här? Om jag nu var för på? De flesta vill nog säga att jag ska gå vidare och det ska jag. Men man är ju människa. Jag fick en känsla om hoppfullhet och värme av detta. Vad tror ni om det här scenariot? Kan man tro att jag inte var attraktiv nog eller var det att jag var för på? Kan jag testa något för att se om han ångrar sig och vill träffa mig igen?
Tacksam för svar.