• Anonym (Hmm)

Vanligt utan underkläder?

Funderar lite på hur vanligt det egentligen är att hoppa över trosorna/kalsongerna i vardagen?

Hur gör ni?
    Går ni och handlar eller till jobbet "commando", eller ryker dom när ni kommer hem.

Varför?
    Är det för att man tycker det är bekvämt eller känner du dig sexigare?
    Berätta gärna varför just du hoppar underkläderna.

• Svar på tråden Vanligt utan underkläder?
  • Anonym (Hade en troslös period :))

Jag hade en troslös period :D :D Det här är riktigt tragiskt, sorgligt och patetiskt :D

Var väldigt kär i en kollega. Den här snubben tittar ofta på min röv när jag vänder mig om. Vi har ett emellanåt fysiskt jobb, lyfter, packar upp, står på pall för att fylla hyllor...så det finns många tillfällen då han kan titta på min röv.

Så varenda morgon innan jobbet blev en procedur med att kombinera trosor och byxor och att spegla röven. Så ofta blev resultatet att röven ser bäst ut utan trosor under de flesta byxor.

Så det var ett halvår av mitt liv troslöst. Han var inte ens intresserad av mig trots rövstirrandet. Så det var flytningar i byxor, irriterad hud i underlivet och en del obehag samt att JAG fick försöka eftersom han aldrig gjorde mer än stirra... för "Jag tycker jättemycket om dig men jag är gift" gubbjävel...du är separerad, inte gift fuck off. 

Sen blev det trosor och Strunt samma hur röven ser ut för mig. 

• Anonym (Kvinna)
    Anonym (Tjej) skrev 2022-08-05 07:28:59 följande:
    Men luktar du så mkt hela tiden? 
    Om jag tvättar mig en gång om dagen och byter underkläder luktar jag inte mer än någon annan. Men skulle jag inte ja underkläder kommer ju flyttningarna på möbler och i sängen. Går nästan alltid i linne och trosor hemma, aldrig byxor. Har även oregelbunden mens som dyker om när dem vill. Väldigt mysigt att få detta i tygsoffan (not). En veckas flytningar utspritt i hemmet vill jag inte ha, jätteäclligt.
  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (=() skrev 2022-08-05 05:01:08 följande:
    Uäk
    Var de personligen till mig att jag är äcklig eller allmänt att vara utan trosor och kladda ner hemmet?
  • Anonym (Blötis)
    Anonym (=() skrev 2022-08-05 13:04:02 följande:
    Men blä... rinner det liksom ur dig?
    Jag har knappt någon utsöndring öht, skulle lätt kunna gå troslös om jag inte tyckte det kändes äckligt oavsett.

Stor blöt fläck??? Har du sökt hjälp?

Nej det rinner inte ut mig (då hade jag inte gått troslös hemma och fått använda trosskydd osv). Men de flesta med normalt underliv har en viss del fukt i underlivet, precis som vi har saliv i munnen. Blir jag upphetsad eller varm så ökar det, precis som för de flesta. Så sätter man sig ner med kjol eller klänning så kommer den fukten på klänningen och inte i trosorna där den annars hade "fångats upp".
    Varför vara äcklad över normala kroppsvätskor? 

• Anonym (=()
    Anonym (Blötis) skrev 2022-08-05 18:45:22 följande:

Nej det rinner inte ut mig (då hade jag inte gått troslös hemma och fått använda trosskydd osv). Men de flesta med normalt underliv har en viss del fukt i underlivet, precis som vi har saliv i munnen. Blir jag upphetsad eller varm så ökar det, precis som för de flesta. Så sätter man sig ner med kjol eller klänning så kommer den fukten på klänningen och inte i trosorna där den annars hade "fångats upp".
    Varför vara äcklad över normala kroppsvätskor? 

Du kallar dig dock för "Blötis"?

Jag är snart 50 år och har aldrig varit i närheten av flöden ur underlivet. För mig känns det... äckligt. Att inte kunna gå utan tyg mellan benen utan att stämpla nollor överallt. (Jo, det är ett vedertaget uttryck för kladdavtryck från både ettan och tvåan.)

Det är inte normalt att läcka så att hemmet blir en sanitär olägenhet.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Blötis)
    Anonym (=() skrev 2022-08-05 18:53:28 följande:
    Du kallar dig dock för "Blötis"?

Jag är snart 50 år och har aldrig varit i närheten av flöden ur underlivet. För mig känns det... äckligt. Att inte kunna gå utan tyg mellan benen utan att stämpla nollor överallt. (Jo, det är ett vedertaget uttryck för kladdavtryck från både ettan och tvåan.)

Det är inte normalt att läcka så att hemmet blir en sanitär olägenhet.
    Var har jag sagt att jag läcker så mkt NÄR jag är troslös?

Mannen jag svarade ville att hans fru skulle vara troslös på restaurang som en del av sexuellt upphetsning, sen hoppar du in o kallar mig äcklig för jag går troslös ensam hemma. Läs ordentligt o ha lite hyfs. 
  • välj användarnamn

Som man är det inget alternativ att gå utan kalsonger, förutom om man sover i sin säng.

Det behövs något som liksom stramar åt "paketet" och samlar upp svett.

• Anonym (Kvinna)
    Anonym (=() skrev 2022-08-05 18:19:23 följande:
    Inte att du är äcklig men att du fungerar (ickefungerar?) så... är äckligt. Du kan väl förhoppningsvis inte hjälpa det.
    Har du sökt hjälp?

Kladdar man ner hemmet för att man är utan trosor så... ja det är äckligt.
    Ursäkta men har du grova lässvårigheter? Jag skrev i mitt första inlägg att jag har kollat upp det och inget är fel på mig. Jag är bara den typen som har mycket flytningar. Vissa kvinnor blöder riktigt och många dagar under mens, vissa bara några dagar och väldigt lite. 

Jag kan väl inte hjälpa att jag har mycket flytningar. Men att kalla mig äckligt för min kropp har en viss funktion är fruktansvärt elakt. Ja, jag har iaf hellre mycket flytningar än sådan funktionsnedsättning du har att sakna empati. 
  • Antigone
    Anonym (Kvinna) skrev 2022-08-06 00:10:30 följande:
    Ursäkta men har du grova lässvårigheter? Jag skrev i mitt första inlägg att jag har kollat upp det och inget är fel på mig. Jag är bara den typen som har mycket flytningar. Vissa kvinnor blöder riktigt och många dagar under mens, vissa bara några dagar och väldigt lite. 

Jag kan väl inte hjälpa att jag har mycket flytningar. Men att kalla mig äckligt för min kropp har en viss funktion är fruktansvärt elakt. Ja, jag har iaf hellre mycket flytningar än sådan funktionsnedsättning du har att sakna empati. 
    Det är självklart inte äckligt med mycket flytningar. Varför skulle det vara det? Helt naturligt ju Glad
Svar på tråden Vanligt utan underkläder?