• Anonym (Hmm)

Vanligt utan underkläder?

Funderar lite på hur vanligt det egentligen är att hoppa över trosorna/kalsongerna i vardagen?

Hur gör ni?
    Går ni och handlar eller till jobbet "commando", eller ryker dom när ni kommer hem.

Varför?
    Är det för att man tycker det är bekvämt eller känner du dig sexigare?
    Berätta gärna varför just du hoppar underkläderna.

• Svar på tråden Vanligt utan underkläder?
  • Anonym (hkh)

Varför ska man använda underkläder?
    Så opraktiskt.
    Här hänger lökarna fria o muffen på permanent luftning.
    Vem ska bry sig?

• flygrl

Har alltid trosor på mig och det är ffa som andra redan påpekat för skydda byxor, kjol/klänning och möbler. Känns ohygieniskt utan. Sen vid kallare väder ger dom också lite extra värme till min frusna lilla rumpa.

• Anonym (Man 53 år make)

Jag hade verkligen önskat att min fru någon gång som en spännande oskyldig sensuell lek tog av sig trosorna när vi var på nån publik plats som restaurang eller så.

Jag har förklarat för henne att jag skulle uppskatta mycket om hon gjorde detta för min skull. Hon vägrar, förstår inte alls varför hon ska göra det. Hon ser inte grejen med det. Jag sörjer men accepterar förstås.

Jag får gilla läget och fortsätta drömma om det.
    Som en iallafall liten tröst så sover hon numera utan trosor intill mig. Det tycker jag är härligt att vi båda är utan underkläder i sängen intill varandra varje kväll när vi somnar ihop.

/ Gift man med alltid trosförsedd fru - förutom i vår säng...

• Anonym (Kvinna)

Har alltid underkläder på, har en del flytningar och vill inte att mitt hus ska lukta fitta överallt. Ni som går utan har antingen väldigt lite flytningar, älskar att skrubba och städa eller så luktar det kön i erat hem (urk). 

PS: Har kollat upp det, är helt frisk och normal där nere. 

• Anonym (=()
    Anonym (Kvinna) skrev 2022-08-05 04:52:48 följande:

Har alltid underkläder på, har en del flytningar och vill inte att mitt hus ska lukta fitta överallt. Ni som går utan har antingen väldigt lite flytningar, älskar att skrubba och städa eller så luktar det kön i erat hem (urk). 

Uäk
  • Anonym (Lia)

Har alltid trosor på mig under mina kläder  

• Anonym (50-åriga damen)

Har bara trosor då jag är på jobbet, BH använder jag oftast.

• Anonym (Tjej)
    Anonym (Kvinna) skrev 2022-08-05 04:52:48 följande:

Men luktar du så mkt hela tiden? 
  • Anonym (Tom)
    Mia99 skrev 2022-08-04 10:35:04 följande:

I vardagen på jobbet skulle jag aldrig gå utan trosor. Det vore opraktiskt, hemskt obekvämt och dessutom ohygieniskt. Jag sover också alltid med trosor på av samma anledning och använder oftast även trosskydd runt min ägglossning då det kan bli lite vått. Det är den tråkiga vardagsverkligheten.

Men som en del av en liten erotisk lek kan jag gå ut med maken utan underkläder under en tajt liten klänning eller en kort kjol. Det kan också vara ett sätt att skapa en erotisk gnista, t ex att jag diskret tar av mig mina stringtrosor på IKEA och stoppar dem i hans hand med ett litet oskyldigt leende. Men det är som sagt bara en lek för att få honom lite tänd.

OMG så sexigt! Alla fattar att det inte går att gå omkring utan underkläder hela dagen, men som du gör är det en underbar lekfull kompromiss.
Svar på tråden Vanligt utan underkläder?