Inlägg från: Anonym (TS) |Visa alla inlägg
  • Anonym (TS)

Låta min killes kompisar se på när vi har sex?

Jag har sen ett år tillbaka en relation med en man.  Allt fungerar kanon, inkl sexet.   
    Jah är 40 och han är 45, båda har barn sen tidigare och att träffa den stora kärleken i vår ålder var inget vi tog för givet. 

Han bor med sina barn i ett kollektivboende.  Även hans exfru med sin nya man bor där (tillsammans med flera andra vuxna och några barn till) viket funkar bra för barnen.   Jag har fått mina fördommar om vad kollektivboende innebär krossade sedan vi träffade,  men det är nog ändå inte en boendeform för mig.  Därför har vi i nuläget inga planer på att flytta ihop utan särbotillvaron passar oss perfekt.

Anyhow?. I hans kollektiv finns även två tjejer som är riktigt nära vänner med honom.  De två har en relation och är alltså sambor i kollektivet.  Jag har också lärt känna dem särskilt den ena av dem bra. 

Nu har de ställt frågan om de helt enkelt får se på när vi har sex.  Anledningen är helt enkelt att ingen av dem någonsin har varit med en man och är ?nyfiken? på hur det går till.  Inte nyfiken som att de vill prova eller tänder på det bara det här har vi aldrig sett annat än på 100tals Hollywoodfilmer undrar hur det är i verkligheten? 

De vill inte stötta porrindustrin,  vilket jag ju såklart köper.  De vill inte se mer mainstream regisserat eller tillrättalagt sex.  
    En av dem studerar till sexolog eller liknande och vill väl ha erfarenheten av heterosex, 

Jag har aldrig gjort ngt liknande innan!  Är det ngn som har erfarenhet av publik? Är väl mest rädd att det blir lite stelt sen efteråt?  Det är ju inga som kommer försvinna.  De kommer bo med min kille och jag komme träffa på dem varje gång jag är här. Huset har lövtunna väggar att ens kunna ha sex här ett projekt som kräver lite planering för att hans tonårsdöttrar som bor här inte ska märka ngt. 

Jag är 100% trygg i min relation och inte Alls den svartsjuka typen.  Jag vill tro att jag är tillräckligt trygg i min nakenhet men blir tyvärr lite osäker där.  Tyvärr.  Borde inte vara så men känner mig lite blyg.  

snälla kom med input för och emot 

• Svar på tråden Låta min killes kompisar se på när vi har sex?
  • Anonym (TS)

Många bra åsikter,  tack! 

Förslaget kom igår till min kille och öde ville att han skulle prata med mig vilket han gjord igår innan vi somnade.  Om jag inte slog helt bakut (vilket jag inte har gjort) så skulle vi prata om det alla fyra.

Jag skulle väl inte påstå att jag tänder på tanken eller går igång på det i sig att ha publik.  De rör hushållare lite spännande och förbjudet,  som att bli påkommen osv men här är man ju mer än påkommen. Gå igång på att visa upp mig kommer jag nog inte göra.
    Jag känner mig inte kuvad eller pressad och förstår att valet om det här blir av eller inte ligger helt i mina händer och om det inte blir av ä det inte mer med det. Min kille verkar lite mer gå igång på idén, och sa väl ngt i stil med.  ?Jag har världens vackraste tjej, varför skulle de INTE vilja titta på? Och vi vet ju att vi kan ge en jättebra show? 
    Jag har på mina 40år aldrig haft så bra sex som jag har nu,  eller känt mig så trygg och älskad. 

Jag vet inte riktigt Det här med att de också skulle vara nakna? Den tanken slog mig inte? Det kanske skulle kännas märkligt lite mer som att de ?deltog? 

Det är ju också lite som någon skrev. De lever närmare varandra eftersom de bor ihop och valt kollektivboende.  De har även närmare till det här med nakenhet och sexualitet än vad jag har. Min kille är leg psykolog och sexologen är socionom.  

Ja,  jag vet inte?.  Sex för mig är väl ofta spontant.  Inget jag vill schemalägga skulle kännas märkligt om vi liksom markerade in det här I kalendern.  Hade väl iaf föredragit om det bara hände 

• Anonym (TS)

Jag har ingen anledning att misstänka att förslaget eller idén skulle komma från annat håll.  

De bor ihop de skulle kunna hitta på lite vad som helst i sexväg när jag inte är där.   I kollektivet bor även en ung singeltjej som ser bra ut och verkar dejta rätt friskt,  de hade ju kunnat be honom sätta på henne och få titta på!? Jag hade aldrig märkt ngt om ingen tjallat.  I kollektivet bor även hans exfru med ny man. 

Hela vårt upplägg är ett NO NO för folk med trust issues.  De skulle som sagt så lätt komma undan med både det ena och det andra bakom min rygg om de ville utan att knappt försöka.  

• Anonym (TS)

De är lesbiska och har ingen som helst dragning eller sexuellt nyfikenhet av män. Ingen av dem har varit med en man.  En av dem kysste en kille som 12-åring i ett försök det är det närmaste de kommit. 

Det vet jag för det har vi pratat om (orelaterat till detta ämne) 

• Anonym (TS)
    Anonym (Teddy) skrev 2022-07-30 11:24:44 följande:

Paret vill alltså studera ert sex i utbildningssyfte? Ok, det hade ju gått bort för min del, jag är ingen forskningskanin. Om detta inte är tändande för dig så förstår jag inte alls varför du skulle gå med på det. Studera dig och din partner och typ sitta och anteckna samtidigt? Gud så kliniskt och avtändande. Din kille säger att ni kan ge dom en show, han går nog igång på detta på ett helt annat sätt än du verkar göra. Akta dig för att bli pressad in i detta. En varningsflagg tycker jag också det är att alla tre verkar framställa detta som något såååå "naturligt". Det kan vara för att få dig att gå med på det och skämmas lite över att du är så pk och blyg. För många människor så är sex något privat, bara för att heterosex är något kliniskt som ska studeras för dom, så behöver inte du känna likadant. Och det har du rätt att känna. Och vadå att du beklagar att du känner dig obekväm med nakenheten. Varför ber du om ursäkt för det? Samma sak där, många tycker den nakna kroppen är något man visar för några speciellt utvald. Och för många är det gränslöst att bara slänga av sig kläderna och sexa loss med publik. 
    Jag hoppas att du inte blir pressad. Dessa människor tycker själva att dom är härligt frigjorda, det betyder inte att dom har rätt att tycka att alla ska hålla med om det.
    Som andra har nämnt, varför kollar dom inte på amatörporr? Låter konstigt att dom inte har haft någon chans att se på heterosex tidigare.

Tack snälla!

Det här var nog det svaret som satte fingret bäst på känslorna hittills.  Det är lätt att gränserna flyttas och att man ska känna sig mer bekväm för att man hamnar i ett sammanhang där alla andranamnet sig mer frigjorda och bekväma.  Jag är inte på ngt vis undergiven och låter mig aldrig pressas till ngt, har inga problem att säga nej. 

Sen är det ju såklart så att det som tänder ens partner tänder en själv, men till en viss gräns och inte på bekostnad av en själv.  Jag vill höra mer om upplägget först 

Jag känner mig trygg i vår relation men inte helt säker på att jag är redo att bjuda in hela världen. Å andra sidan? Det är ?bara? sex. Jag kanske ska avdramatisera det lite och njuta.  Känna mig sedd och låta det ske på mina villkor. 

• Anonym (TS)
    Anonym (Teddy) skrev 2022-07-30 11:48:14 följande:
    Vad skönt att det jag skrev föll väl. Dina tankar är sunda och jag fick heller inte intrycket av att du är någon som har svårt att stå upp för sig själv. Men en del människor är bättre än andra på att manipulera. Jag vet inte alls om dessa människor är sådana, det är ju upp till dig att fundera över. Men det finns en del saker som rimmar illa: de vill studera ert sex pga utbildning till sexolog? Varför ska du då känna dig sedd samtidigt? Vad vill dom egentligen? Vill dom att du blir kåt av deras närvaro? Har ni pratat om vad som händer om dom också blir kåta? Om dom vill ge sig in I leken? Vart går gränsen? 
    "Bara sex"? Tja, när jag har sex så är det också "bara sex". Men jag vill inte bli "studerad" ändå. Att det är "bara sex" är orelevant. Låt dig inte luras att tro det.
    Med det sagt, om du finner detta tändande, go for it!

Nej,  vi har inte pratat mkt om det här.  Jag hörde talas om det första gången när vi skulle sova igår.  Därav att jag skrev inlägget sent. 

Mkt att smälta,  jag håller med dig än så länge fler frågor än svar och en hel del inkonstanter.

Jag är inte sämre än att jag kan och tänker syna korten och avsikterna.  Jag är inte född igår,  om jag underhåller den här idén med lite större entusiasm än vad jag egentligen känner så kommer ju min killes sanna avsikter visa sig.  Nu tror jag inte att det är så för med tanke på att de kommer med förslaget så hade de inte haft ngt bekymmer med att föreslå de från början om det vore så.

Jag vet hans inställning till öppna förhållanden,  trohet otrohet oav.  

Svar på tråden Låta min killes kompisar se på när vi har sex?