Låta min killes kompisar se på när vi har sex?
Jag har sen ett år tillbaka en relation med en man. Allt fungerar kanon, inkl sexet.
Jah är 40 och han är 45, båda har barn sen tidigare och att träffa den stora kärleken i vår ålder var inget vi tog för givet.
Han bor med sina barn i ett kollektivboende. Även hans exfru med sin nya man bor där (tillsammans med flera andra vuxna och några barn till) viket funkar bra för barnen. Jag har fått mina fördommar om vad kollektivboende innebär krossade sedan vi träffade, men det är nog ändå inte en boendeform för mig. Därför har vi i nuläget inga planer på att flytta ihop utan särbotillvaron passar oss perfekt.
Anyhow?. I hans kollektiv finns även två tjejer som är riktigt nära vänner med honom. De två har en relation och är alltså sambor i kollektivet. Jag har också lärt känna dem särskilt den ena av dem bra.
Nu har de ställt frågan om de helt enkelt får se på när vi har sex. Anledningen är helt enkelt att ingen av dem någonsin har varit med en man och är ?nyfiken? på hur det går till. Inte nyfiken som att de vill prova eller tänder på det bara det här har vi aldrig sett annat än på 100tals Hollywoodfilmer undrar hur det är i verkligheten?
De vill inte stötta porrindustrin, vilket jag ju såklart köper. De vill inte se mer mainstream regisserat eller tillrättalagt sex.
En av dem studerar till sexolog eller liknande och vill väl ha erfarenheten av heterosex,
Jag har aldrig gjort ngt liknande innan! Är det ngn som har erfarenhet av publik? Är väl mest rädd att det blir lite stelt sen efteråt? Det är ju inga som kommer försvinna. De kommer bo med min kille och jag komme träffa på dem varje gång jag är här. Huset har lövtunna väggar att ens kunna ha sex här ett projekt som kräver lite planering för att hans tonårsdöttrar som bor här inte ska märka ngt.
Jag är 100% trygg i min relation och inte Alls den svartsjuka typen. Jag vill tro att jag är tillräckligt trygg i min nakenhet men blir tyvärr lite osäker där. Tyvärr. Borde inte vara så men känner mig lite blyg.
snälla kom med input för och emot