Låta min killes kompisar se på när vi har sex?
säger som många andra, bara om du själv vill för att det ska bli en tändning.
Men detta väckte många minnen. När man va yngre så hände såna saker med andra i rummen många ggr och på olika sett och med olika människor. Men jag ansåg inte att det va riktiga publik för dom liksom inte satt och glodde.
Första gången när man hade gjort sexdebut men sommaren senare 16 år. Bästa minnen .
Jag va tillsamman med en tjej och likadant en min kompis va tillsamman med hennes kompis. Vi alla va kompisar men vi va partner. Då vi aldrig hade nånstans att ha sex i så hade vi båda paren sex tillsammans i våningssängen i ute huset som den andra tjejen bodde i. Där låg båda paren som kaniner. (Mkt pengar gick till kondomer). Vi har idag ingen kontakt men man har stött på varandra nångång eller sett från långt håll i staden vi bodde. Sen i senare år har man ju legat på efterfester med tjejer då alla ligger och sover överallt. En gång på en efterfest hade jag sex med en tjej där det låg 2 andra tjejer. Då blev vi tillsagda att lägga oss på golvet (förståligt). usch listan är lång. Men det finns en gemensam nämnare och det är för att det är en extra tändning att nån hör eller ser guppandet i mörkret eller vetskapen att nån bredvid gör lika dant.