• Jonnynilsson

Ingenting blev som jag hade tänkt mig

Anonym (Ledsen förstagångsmamma) skrev 2022-07-22 07:26:39 följande:
    Ingenting blev som jag hade tänkt mig

Födde mitt första barn för 3 v sedan och ingenting har blivit som jag hade tänkt mig????, älskar min lilla baby som är helt underbar ni får inte tro annars men mycket har hänt sedan hon föddes.

Till och börja med hade min min dotters pappa och jag väldiga problem i relationen på slutet av graviditeten, dels så tycke jag han inte fans för mig på de sättet jag hade hoppats och jag mådde rätt dåligt psykiskt på slutet ,kunde inte sova på nätterna och fick ta hand om allt . 

Så bodde mycket hos mina föräldrar och han i vår lägenhet. 

Han är dock med på förlossningen som var en tuff sådan,utdriviningskedet pågick i över 2 tummar och de var jätte jobbigt att krysta ut henne ,efter förlossningen var både jag och vår dotter helt slut . Hon ville inte ta bröstet och dagen efter så sa dem att gon har högt infektionsvärde ochckraftig gulsot

Det låter som om ingen av er var/är mogna nog att skaffa barn. Nu är det din verklighet så antingen får du ta dig själv i kragen och skärpa till dig och ställa krav på barnets pappa eller söka hjälp via BVC.
Svar på tråden Ingenting blev som jag hade tänkt mig