• a0784

Urinprov cannabis

Jag rökte ca 6-7 bloss cannabis onsdagen förra veckan och jag har urinprov onsdagen imorgon, en vecka efter jag rökt. Har jag stor chans att klara mig? Innan det hade jag inte rökt på några månader, är 177 väger 69-70

• Svar på tråden Urinprov cannabis
  • a0784

Så ska jag gå på mötet och ta urinprovet eller riskerar jag då?

• a0784

Jag lyckades flytta fram det till torsdag, 8 dagar efter röktillfället. Min fråga är hur stor är min chans att jag lyckas nu (vet att jag redan har fått några olika svar)

• a0784

Glömde säga att det skickas på analys, gör det att det kan synas längre. har aldrig förstått det med analys

• a0784
    Anonym (Van rökare) skrev 2022-07-20 19:53:05 följande:

Drick massor av vatten, och svettas mycket, och drick mycket vatten igen, om jag ska vara medberoende och ge dig tips. Men 6-7 bloss för drygt en vecka sen och om du inte har rökt på ett par månader innan så borde det inte synas. Analys är dock alltid riskabelt men det borde vara lugnt, om du dricker mycket vatten. Har du erfarenhet tidigare av att lämna prov (och varför lämnar du prov ens? analys skickas det ju normalt inte på utan anledning eller planerade u stickor. Tänker då kanske du vet hur din kropp metaboliserat det tidigare. 

Går på möten i ungdomsvård och tar prov som skickas på analys. Har gått på möten sen sent 2021 och pissat positivt med otur skulle jag säga.
  • a0784

Gått och tagit Prov idag, vaknade runt 7. Drack sammanlagt runt 1-2 liter från kl9 till 12. Provet togs kl3. urinerade runt 3-4 gånger innan jag tog provet, nu är jag lite nojig eftersom jag frågade en erfaren vän och han sa att det är stor chans att jag får positivt. Är fallet så eller nojar jag för mycket. Tack för svar

• a0784

Nu efter all noja och huvudvärk har jag planerat att sluta helt med rökandet så jag hoppas detta är sista inlägget som handlar om urinprov.

Svar på tråden Urinprov cannabis