• a0784

Urinprov cannabis

Jag rökte ca 6-7 bloss cannabis onsdagen förra veckan och jag har urinprov onsdagen imorgon, en vecka efter jag rökt. Har jag stor chans att klara mig? Innan det hade jag inte rökt på några månader, är 177 väger 69-70

• Svar på tråden Urinprov cannabis
  • klyban
    a0784 skrev 2022-07-19 08:29:35 följande:
    Jag rökte ca 6-7 bloss cannabis onsdagen förra veckan och jag har urinprov onsdagen imorgon, en vecka efter jag rökt. Har jag stor chans att klara mig? Innan det hade jag inte rökt på några månader, är 177 väger 69-70

Inte helt 100% men nästan och om det bara är ett röktillfälle under en längre period, så kommer det visa negativt.
    Men är ingen garanti, då man säger 7-10 dagar i urinprov och efter ett röktillfälle.

En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • Anonym (A)

Det ska inte synas men gör lite smartare val i framtiden.

• a0784

Så ska jag gå på mötet och ta urinprovet eller riskerar jag då?

• Anonym (Brnf)
    a0784 skrev 2022-07-20 00:15:07 följande:

Så ska jag gå på mötet och ta urinprovet eller riskerar jag då?

Om du struntar i det kommer de nog förstå att något är skumt . Gör det bara. Skyll dig själv om det syns. 
  • a0784

Jag lyckades flytta fram det till torsdag, 8 dagar efter röktillfället. Min fråga är hur stor är min chans att jag lyckas nu (vet att jag redan har fått några olika svar)

• a0784

Glömde säga att det skickas på analys, gör det att det kan synas längre. har aldrig förstått det med analys

• Anonym (A)
    a0784 skrev 2022-07-20 09:16:54 följande:

Jag lyckades flytta fram det till torsdag, 8 dagar efter röktillfället. Min fråga är hur stor är min chans att jag lyckas nu (vet att jag redan har fått några olika svar)

Wow. Hela en dag. Det kommer inte göra någon skillnad.
    a0784 skrev 2022-07-20 09:18:45 följande:

Glömde säga att det skickas på analys, gör det att det kan synas längre. har aldrig förstått det med analys

Det syns så länge provet existerar. Ämnena försvinner inte i tomma intet. Anledningen att ämnena blir svagare om du väntar längre är för att din kropp tar hand om dem och renar ut.
  • klyban
    a0784 skrev 2022-07-20 09:18:45 följande:

Analys mäter exakt, stickor mäter bara om du överskriver ett visst värde.

DU bör avstå droger ett tag, för nu har du haft dessa prover ett gäng ggr, och när ska det sluta?

En central del av populismens livsnerv att generalisera utifrån ett eller några enstaka exempel.
  • Anonym (Brnf)
    klyban skrev 2022-07-20 11:33:44 följande:

Analys mäter exakt, stickor mäter bara om du överskriver ett visst värde.

DU bör avstå droger ett tag, för nu har du haft dessa prover ett gäng ggr, och när ska det sluta?

Borde väl snarare sluta helt 
  • klyban
    Anonym (Brnf) skrev 2022-07-20 18:50:06 följande:
    Borde väl snarare sluta helt 
    Det är nog att föredra i detta fallet, men någonstans måste h*n börja.
  • Anonym (Van rökare)

Drick massor av vatten, och svettas mycket, och drick mycket vatten igen, om jag ska vara medberoende och ge dig tips. Men 6-7 bloss för drygt en vecka sen och om du inte har rökt på ett par månader innan så borde det inte synas. Analys är dock alltid riskabelt men det borde vara lugnt, om du dricker mycket vatten. Har du erfarenhet tidigare av att lämna prov (och varför lämnar du prov ens? analys skickas det ju normalt inte på utan anledning eller planerade u stickor. Tänker då kanske du vet hur din kropp metaboliserat det tidigare. 

• a0784
    Anonym (Van rökare) skrev 2022-07-20 19:53:05 följande:

Drick massor av vatten, och svettas mycket, och drick mycket vatten igen, om jag ska vara medberoende och ge dig tips. Men 6-7 bloss för drygt en vecka sen och om du inte har rökt på ett par månader innan så borde det inte synas. Analys är dock alltid riskabelt men det borde vara lugnt, om du dricker mycket vatten. Har du erfarenhet tidigare av att lämna prov (och varför lämnar du prov ens? analys skickas det ju normalt inte på utan anledning eller planerade u stickor. Tänker då kanske du vet hur din kropp metaboliserat det tidigare. 

Går på möten i ungdomsvård och tar prov som skickas på analys. Har gått på möten sen sent 2021 och pissat positivt med otur skulle jag säga.
  • a0784

Gått och tagit Prov idag, vaknade runt 7. Drack sammanlagt runt 1-2 liter från kl9 till 12. Provet togs kl3. urinerade runt 3-4 gånger innan jag tog provet, nu är jag lite nojig eftersom jag frågade en erfaren vän och han sa att det är stor chans att jag får positivt. Är fallet så eller nojar jag för mycket. Tack för svar

• a0784

Nu efter all noja och huvudvärk har jag planerat att sluta helt med rökandet så jag hoppas detta är sista inlägget som handlar om urinprov.

• Anonym (Brnf)
    a0784 skrev 2022-07-22 00:05:38 följande:

Nu efter all noja och huvudvärk har jag planerat att sluta helt med rökandet så jag hoppas detta är sista inlägget som handlar om urinprov.

riktigt bra!! Det fixar du 
  • Anonym (Knarkare)

Vill du att ingen ser vad du gör men ändå fly lite så knarka socker istället. 
    Om jag får i mig ca 500g i form av godis, glass, chips el kex whatever så lir jag helt hög... El drick läsk om du inte orkar tugga!
    Är nog hälsosammare med cannabis men tyvärr är samhället åt skogen så vill man va ifred så knarka socker, livsfarligt dock på längre sikt!! 

Svar på tråden Urinprov cannabis