• Anonym (Wat)

Sambo tafsar privat & offentligt

Nu har jag inte läst hela tråden och allt TS har skrivit förutom det i första inlägget. Men om jag hade varit tillsammans med någon som TS så fyyy fan va jag hade dragit, känns som att vissa kvinnor här på FL tävlar om just dem kan vara den torraste platsen på jorden. 

Jag och min fru tar jämnt spontant på varandra, det är ju för fan det bästa som finns! Det är som en spontan kärleks visning att jag vill ha dig, jag tänker på dig. Skulle det gå en vecka utan att min fru tar på mig så hade jag blivit rejält orolig att något är fel. 

• Anonym (Wat)
    molly50 skrev 2023-02-06 20:44:56 följande:
    Det är väl en sak att röra vid varandra när man går förbi och visa att man uppskattar varandra.
    Men TS man nyper henne i rumpan,klämmer henne på brösten så det gör ont och daskar henne i rumpan.
    Och han gör det dessutom ute i det offentliga.
    Och respekterar inte TS när hon säger nej.
    En sådan man hade jag ärligt talat lämnat.
    Man ska självklart kunna röra vid varandra,men det ska vara på bådas villkor. 
    Inget av det han gör är olämpligt i ett fungerande förhållande, men där är också problemet, TS själv heter "äcklad". Hur man kan kalla sitt förhållande för äckligt är bortom mig. Antar att förhållandet fortfarande lever för att mannen behövs till annat just nu, pengar/bostad/barn hjälp med mera. När något av dessa behov minskar så kommer det vara slut. 

Den enda jag tycker synd om i den här familjen är barnet.
  • Anonym (Wat)
    Anonym (Äcklad) skrev 2023-02-06 21:35:58 följande:
    Min sambo är fri att lämna.Tar ni på varandra mellan benen och på brösten utan förvarning? Ungefär som när du klämmer på en stressboll?
    Knappast som en stressboll men utan förvarning, well duh. Att behöva skicka in en underskriven begäran känns lite som en mood killer.

Som sagt, jag har inte läst hela tråden så du kanske skrivit det någon gång, men jag tolkar det som att problemet är att han tar på dig, inte att det är för hårda grepp.
Svar på tråden Sambo tafsar privat & offentligt