• molly50

Sambo tafsar privat & offentligt

Östgöte skrev 2023-01-10 19:10:43 följande:

Vilket trams, ts man visar bara sin uppskattning. Jag tar på min fru hela tiden och det gör alla män med sina kvinnor.

Visa uppskattning kan man väl göra på andra sätt än genom att nypas och daska i rumpan,klämma på brösten och ta på underlivet?
  • molly50
    Anonym (Wat) skrev 2023-02-06 19:18:11 följande:

Nu har jag inte läst hela tråden och allt TS har skrivit förutom det i första inlägget. Men om jag hade varit tillsammans med någon som TS så fyyy fan va jag hade dragit, känns som att vissa kvinnor här på FL tävlar om just dem kan vara den torraste platsen på jorden. 

Jag och min fru tar jämnt spontant på varandra, det är ju för fan det bästa som finns! Det är som en spontan kärleks visning att jag vill ha dig, jag tänker på dig. Skulle det gå en vecka utan att min fru tar på mig så hade jag blivit rejält orolig att något är fel. 

Det är väl en sak att röra vid varandra när man går förbi och visa att man uppskattar varandra.
    Men TS man nyper henne i rumpan,klämmer henne på brösten så det gör ont och daskar henne i rumpan.
    Och han gör det dessutom ute i det offentliga.
    Och respekterar inte TS när hon säger nej.
    En sådan man hade jag ärligt talat lämnat.
    Man ska självklart kunna röra vid varandra,men det ska vara på bådas villkor. 
  • molly50
    molly50 skrev 2023-02-06 20:44:56 följande:
    Det är väl en sak att röra vid varandra när man går förbi och visa att man uppskattar varandra.
    Men TS man nyper henne i rumpan,klämmer henne på brösten så det gör ont och daskar henne i rumpan.
    Och han gör det dessutom ute i det offentliga.
    Och respekterar inte TS när hon säger nej.
    En sådan man hade jag ärligt talat lämnat.
    Man ska självklart kunna röra vid varandra,men det ska vara på bådas villkor. 
    En sådan man hade jag ärligt talat lämnat. För han visar total brist på respekt. 
  • molly50
    Anonym (Wat) skrev 2023-02-06 21:45:48 följande:
    Inget av det han gör är olämpligt i ett fungerande förhållande, men där är också problemet, TS själv heter "äcklad". Hur man kan kalla sitt förhållande för äckligt är bortom mig. Antar att förhållandet fortfarande lever för att mannen behövs till annat just nu, pengar/bostad/barn hjälp med mera. När något av dessa behov minskar så kommer det vara slut. 

Den enda jag tycker synd om i den här familjen är barnet.
    TS uppfattar det som respektlöst när han inte lyssnar på henne.
    Och det är ju ärligt talat respektlöst när han klämmer henne på brösten,daskar henne i rumpan och tar henne i underlivet som vore det en stressboll och dessutom gör det inför andra.
    Trots att TS säger nej. 
    Bara för att man lever tillsammans så innebär inte det att man har rätt till varandras kroppar.
    Det som gör att jag tror att TS känner sig äcklad är väl hans totala brist på respekt och att han tafsar på henne i tid och otid fast hon säger nej.
    Till slut så tröttnar man.
    Det kan bli för mycket också så man känner sig kvävd. 
Svar på tråden Sambo tafsar privat & offentligt