• Miss Skywalker

Sambo tafsar privat & offentligt

Har du förklarat att du kommer att lämna honom pga det?

• Miss Skywalker
    Anonym (Äcklad) skrev 2022-07-19 00:07:28 följande:
    Nej,för han vägrar att lyssna och säger att jag är grinig för att jag ska ha mens snart.Jag sa till honom idag och då skakade han bara på huvudet och såg halvt besvärad ut.Jag vet inte hur jag ska lämna honom med en 4 månaders,nyköpt lägenhet och mammaledig,vart börjar man liksom.Är också orolig att han då ska göra livet svårt för mig,sabba min mammaledighet,komma och ta barnet i otid osv? vara en pain in the ass med andra ord.

Hur som helst vet jag inte om jag någonsin kommer vilja ha sex med honom igen så kanske han lämnar mig till slut.
    Tyvärr hjälper det inte att bli ledsen och acceptera när man har med rövhål att göra. Jag hade bokstavligen knäckt fingrarna på någon som rörde mig så.
  • Miss Skywalker
    Anonym (Äcklad) skrev 2022-07-19 03:03:00 följande:
    Man försöker med allt när man har en bebis tillsammans och jag ORKAR inte med hans vredesutbrott när vi har en liten.Dock har du rätt.
    Har varit avvaktande mot honom hela dagen idag just för jag är så trött på hans beteende och får en lång utskällning av honom hur jag är en sånn prinsessa,ska ha allt på mitt vis,att jag är elak,aldrig säger snälla saker,inte ger han uppmärksamhet,det kan aldrig få handla om bara han osv? enda alternativet för mig verkar vara att lämna.
    Låter ju ändå mindre jobbigt att dra än att stanna kvar. Kan du inte berätta för vänner och familj hur han beter sig? Då kanske han skäms?
  • Miss Skywalker
    Postman skrev 2022-07-19 23:25:10 följande:

Det är ju det jag skriver också. TS tycker att han tafsar, de har problem, hon vill nu avsluta och hon gör nog klokt i det. I en sund fungerande relation tycker man normalt inte att ens partner tafsar. Det finns de som kan säga det med glimten i ögat förstås men det är ju inte så i detta fallet.
    Varför tjatar du hela tiden om att ts ?tycker? och därför är det ett problem?

Är det vanligtvis så att kvinnor ?tycker? om så hårda tag om bröstet att det gör ont? 
  • Miss Skywalker
    Postman skrev 2022-07-20 08:51:53 följande:

Tjatar? TS uppfattar ju detta som ett problem, det gör uppenbarligen inte hennes man eftersom han envist fortsätter. Vad kvinnor generellt tycker om hårda tag om brösten kan jag omöjligt veta.
    Han vet mycket väl att ts uppfattar det som ett problem så det är inte för att det inte är ett ?problem? han fortsätter.

Är man det minsta normalbegåvad så har man lite mer koll än vad du försöker låtsats som.
Svar på tråden Sambo tafsar privat & offentligt