Hittat anabola hemma
tack för bra synpunkter. Jag berättade vad jag hittat och frågade han hur länge han använt detta. Han sa att han använt det för ca 8 mån sen och då 6 gånger. Han säger att han använt det för att se om det kan hjälpa hans kropp. Han hade fått information om att det kan hjälpa mot en trasig kropp. Det fungerade inte sa han så han slutade och han uppgav att han inte fick några biverkningar. Jag är så arg, besviken, sårad.. ja alla känslorna på en gång. Hur kan han göra så?! Har sagt till han att han utsatte mig och barnen för fara när han inte berättade och tog dessa preparat. Första gången han använt det sa han men jag vet inte om jag tror han.
Någon fara för era barn har det då aldrig varit med anabola.
SÅ han är inte stor då och med tanke på att det ska hjälpa en trasig kropp?
Och han ljuger helt säkert om hur många ggr han tagit, för det låter inte alls som att laga en trasig kropp med anabola och ta så få ggr.
Men såklart du kan säkerligen tänka tillbaka hur ofta han gick och träna under denna tiden, för han lär då tagit en kur eller vid var träningstillfälle.
Stora problemet amatörer har, det är att de saknar läkaruppbackning och att som amatör fångar man inte upp när kroppen protesterar på kuren och skapar problem.
Att han säger allt väl, det vet han inte ens om själv om det är, så det går inte lita på alls, lika väl som det kan vara sant med, men utan tittat, så kan man givetvis inte veta.