Inlägg från: Anonym (Sambon) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Sambon)

Hittat anabola hemma

Jag och min man lever ett vanligt liv med två barn. Vi har varit tillsammans i 15 år. Jag har städat garderoben och hittat anabola i min sambos låda. Mina föräldrar frågade mig för några år sen om han tog anabola då de misstänkte det. Jag har alltid tyckt deras fråga varit banal men nu undrar jag om de kanske har haft rätt hela tiden. Skulle behöva stöd i hur jag ska prata med han om detta. känner mig så sviken och ledsen. Någon som har några råd?

• Svar på tråden Hittat anabola hemma
  • Anonym (Sambon)

tack för bra synpunkter. Jag berättade vad jag hittat och frågade han hur länge han använt detta. Han sa att han använt det för ca 8 mån sen och då 6 gånger. Han säger att han använt det för att se om det kan hjälpa hans kropp. Han hade fått information om att det kan hjälpa mot en ?trasig? kropp. Det fungerade inte sa han så han slutade och han uppgav att han inte fick några biverkningar. Jag är så arg, besviken, sårad.. ja alla känslorna på en gång. Hur kan han göra så?! Har sagt till han att han utsatte mig och barnen för fara när han inte berättade och tog dessa preparat. Första gången han använt det sa han men jag vet inte om jag tror han. 

Svar på tråden Hittat anabola hemma