Definiera otrohet
Vad är otrohet för dig?
Är det bara att vara fysisk med någon annan eller även när man chattar, har onlinesex mm med någon annan? Vad anser ni?
Vad är otrohet för dig?
Är det bara att vara fysisk med någon annan eller även när man chattar, har onlinesex mm med någon annan? Vad anser ni?
För mig är otrohet allt som jag inte vågar berätta för min partner. När jag inte kan dela saker med min partner som jag kan dela med andra så är det en form av otrohet, i mina ögon.
För mig är otrohet allt som jag inte vågar berätta för min partner. När jag inte kan dela saker med min partner som jag kan dela med andra så är det en form av otrohet, i mina ögon.
@TS - min sambo har fritt att ha sex med andra, någon hon ännu inte gjort men det är på premissen att hon berättar om det innan. Om hon känner sig sugen på att ligga med någon är inte jag den att säga nej. Varför? Ja, det är något jag går igång av och jag gillar även när hon njuter.
@Blomman - Toffel? Jag vet inte vad du menar men om du tror att jag är en toffel så tror du fel, det är inte min tjej som ställt krav utan jag som öppnat upp för henne, något som kanske aldrig händer dock.
Jag vill poängtera att jag svarade på TS fråga hur jag ser på otrohet och det handlar för mig inte om penetrerande sex utan att man skiter i överenskommelser. Om vi har en ök att hon ska berätta om hon träffat någon hon skulle vilja ligga med så har jag ändå veto att säga nej. Skulle hon ligga med någon utan att berätta så anser jag det är otrohet.