strelitzia skrev 2023-02-13 10:49:58 följande:
Jag blev överstimulerad 5 dagar efter återinföring och kunde knappt varken stå eller ligga ner, satt i fosterställning i 4 dagar. Men när de gick över så kände jag inget, hade inga gravidtetsymtom under hela tiden mer än att jag lätt blev andfådd. Det är så lätt att stirra sin blind på potentiella symptom eller avsaknaden av dom, man blir helt tokig!
ingen mens i sikte! så om den kommer om två veckor så ska jag rapportera in den som nr två, då har de ändå gått två månader, jag har väntat klart. Jag hade en kraftig blödning 2 veckor efter missfallet, det känns iförsig inte rimligt att de skulle vara mens så snabbt. Tog ett test i måndags och det är negativt nu, enda gången ett negativt test vart ett positivt resultat haha...
Ja, jag var också såååå svullen gjorde ont när jag satt på jobb och tror folk tänkte hur fan gick hon upp i vikt så snabbt haha :)
mina bröst var som silikonbröst och magen stor som på 5te månaden haha :)
Ok, men jag är blir också anfådd rätt så fort dessa dagarna hoppas då det är något positivt. Vill ta test imorgon men är så rätt..
Vi ser hur jag känner imorgon :)
Hoppas mensen kommer snart så du kan få tillbaka ditt andra ägg och hoppas det är guldägget