• Anonym (Dags)

IVF efter sommaren 2022

Håller tummarna för att allt är ok! vilken vecka är du i? Har du sett ett tickande hjärta än? 

jag meddelade livio idag att jag plussat. Min temp har gått ner lite till, vilket oroar mig såklart men livio tyckte jag skulle sluta tempa.

sen skulle jag bara fortsätta med cyclogest i 1 vecka till. Jag tycker det känns lite jobbigt att sluta med det. i mitt huvud är det det som får en att behålla embryot. hjälp mig tänka 

• Anonym (Dags)

Hur länge ta cyclogest efter plus? 

läkaren sa 1 v till mig men jag har mer tabletter jag skulle kunna ta egentligen 

• Anonym (Dags)
    MeIMyself skrev 2023-05-08 12:56:40 följande:
    Ja, man blir orolig :(  Men tror du kan vara lugn och barnmorskan sa att det var lugnt Hjärta

Vi kom hem väldigt sent igår och jag hade inte varit på toa flera timmar så sprang på toa och fick en ryck och testade  :) 
    Jag vet inte om jag såg rätt men tycke mig att det var 2 streck, nu var det bara RD 4 så det är nog förtidigt att konstatera något men vet inte om jag ska vänta några dagar till eller bara testa varje dag nu :) 
    det är första gången ens jag ser två streck även om det är väldigt svagt... 
    Så nu är jag jättenervös SkämsHjärta
    Grattis! var det 5 dagars kan det ju absolut stämma 
  • Anonym (Dags)

skulle slutat på cyclogesten i tisdags 

har tagit halva dosen ons och Tors 

vågar inte sluta. hjälp mig tänka 

• Anonym (Dags)

När började du blöda? 

• Anonym (Dags)

Vad tråkigt att höra! Gjorde du ul innan du åkte? 

• Anonym (Dags)

kan ju också vara så att det varit 2 och en blivit mf. Vet Ändå 3 personer som varit med om det och fött 

• Anonym (Dags)

Vad tråkigt att höra sandra! Det sista man vill när man genomgått allt och  äntligen lyckats plussa! Hur långt gången var du? Har du haft ont? 

hoppas att nästa går vägen, styrkekramar!

Svar på tråden IVF efter sommaren 2022