IVF efter sommaren 2022
Lycka till
Själv har jag beräknad mens 9 december, känns som vi inte kommer kunna påbörja igen... vilket gör mig så ledsen..
Lycka till
Själv har jag beräknad mens 9 december, känns som vi inte kommer kunna påbörja igen... vilket gör mig så ledsen..
Tack!
Jo jag är väldigt nöjd med 18, finns ju dock risk för att jag blir överstimulerad. Hade 60+ äggblåsor innan vi körde igång med stimuleringen så har fått rätt låga doser för att försöka hålla det inom kontroll.
8 av 18 blev iallafall befruktade fick jag veta idag och det är jag jäkligt glad för, har försökt i över två år utan tillstymmelse till graviditet så var lite nervös att äggen inte ens skulle gå att befrukta. Nu börjar nästa väntan då för att se om de lyckas växa till sig...
Det suger när timingen inte klaffar, de har väl julstängt gissar jag så då måste du kanske vänta ytterligare en cykel?
Wow Grattis, låter helt underbart med 8 befruktade, hoppas dom växer till så ni även kan frysa in :)
Jag tror vi kommer få vänta till nästa cykel :(
vi får anmäla när mensen kommer så får vi se lite.
den är beräknad 9 december men tror inte vi hinner med äggplock innan dom stänger för julen :(
Fy fan, idag känns allt hopplöst. Brösten har slutat ömma och känns som mensen är på ingående. Visserligen första försöker och har ett gäng i frysen men fy fan vilken hjärtekross
Yes, tyvärr har jag tagit gravtest då jag förväntar mens om två dagar, så klarade inte av att vänta ut testdag, testerna har varit helt vita, så mina två små embryon orkade inte med. Så nu väntar vi ut vår sista återföring i slutet av januari.
Hoppas du har bättre lycka, symtomen kan verkligen luras totalt, inga symtom och ändå graviditet håller tummarna
Det får vi verkligen hoppas!
Jag har svårt att hålla någon typ av tro vid liv om att det ska funka för oss dock, vi har haft 10 återföringar över 5 IVF, fått tllbaka 2dagars, FET, två embryon, medicinerad cykel, naturlig cykel, sommar/vinter osv.. 11e försöket gillt rimmar inte väl i mitt huvud, något är ju fel :/ usch. Svårt att hålla dåliga tankar borta.
Varje gång vi får embryos så sitter embryologerna och säger att de ser så bra ut, superfina, 5dagars som börjat kläckas osv. Helt galet att det inte fungerar.
Jag förstår dig :(
Varför måste det vara så svårt ibland... :(
Jag fick också meddelande nu att detta kommer inte räknas som ett avslag... så vem vet ens om vi får börja i Januari...
Nu måste vi även ta om alla prover då det gått mer än 3 månader...
Vad tråkigt att det inte räknas som ett nekande heller :( får hoppas ni ändå får komma igång i januari! Ibland har man tur, även om det verkligen inte känns så.
Först och främst, STORT GRATTIS
Hoppas det inte är något negativt utan något vanligt, har du försökt ringa in?
Jag hade ringt och kollat direkt om jag var du
jag håller tummarna att allt är som det ska, tänkte direkt på nidblödning, men vet inte om det kan vara det.
Kram