IVF efter sommaren 2022
strelitzia - jag har fått ta provera för mensen och sen letrozol för att verkligen få ägglossning, nu är jag på dag 5 med ägglossningstest och när jag får ett positivt så blir de återinföring av fryst embryo 6 dagar senare, så nu vill man bara ha ett positivt ägglossningstest
Jag berättade på jobbet om detta verkligen i sista minuten och är såå glad att jag gjorde det, gjorde alla besök så mycket enklare att få till, då jag var inne på ultraljud för att mäta äggblåsorna 3 gånger med 3 dagar i mellan så var de svårt att vara "sjuk". Men nu när jag endast ska göra återinföring tänker jag att jag bara har ont i magen eller migrän den dagen... sist var jag ju borta efter återinföring men de pågrund av sjukhus besök
Betydligt mycket skönare förberedelse! Aha så man väntar ytterligare 6 dagar med återinföringen, likt när man plockat ut äggen, det visste inte jag. Har det blivit positivt nu?
Jag har oroat mig för att behöva använda ägglossningstest för de har sällan gett något utslag för mig även när ägglossnig bekräftats.