Carinrebecca skrev 2022-08-21 20:26:54 följande:
Jag har också alltid haft smidiga och bra plock, så jag hade blivit chockad om jag hade fått gå igenom din upplevelse. Härligt att tre var mogna! Åh, vad spännande med ruvning! Jag fick också insatt två den gången vi fick plus, så jag håller tummarna att det är ett vinnande koncept för er med! Håller tummarna att ni får en till frysen också!
Ja men gud vad man kan noja efter en insättning. Man får lita på att dom ligger ingosade där och inte har några planer på att försvinna!
Tack snälla. Nej faktiskt inte en aning. Vi gör ivf:en på distans utan någon läkare på hemmaplan. Så mina ultraljud göra på min stads sjukhus, så dom har inte varit så investerade alla gånger. När jag gjorde ultraljudet sist sa sköterskan/läkaren inte ett ord till mig. Tänkte att jag fick ta det med kliniken sen istället, men då missade jag deras samtal så fick bara kortfattat informationen om hur planen ser ut vidare. Är det fyra ägg är jag nöjd!
Låter hoppfullt med att ni plussat med två tidigare, fick ni behålla det plusset?
Väntan känns olidlig redan, känns som jag redan ruvat i en vecka, men det är första dagen.
Oj, segt att behöva göra det på distans med personal som kanske inte är så engagerade, man vill ju så gärna ha koll. Men jag hoppas verkligen för det bästa och att ni får fina blåsor med bra ägg på plocket