MeIMyself skrev 2022-10-27 09:11:09 följande:
Vi har fått tillbaka svaren och allt såg bra ut tack o lov, men det fanns ingen plats för oss, så hoppas på nästa mens
Men wow 12 styck, det var ju riktigt bra. hoppas att alla är i bra skick.
Skriv gärna sen när du får svar, jag blir alltid så lättad av dina svar tycker du är så positiv Jag ser fram emot nästa mens nu vill bara börja processen ska bli kul på något konstigt sätt hehe
Så bra! visst blir man lite nervös av väntan, jag gjorde alla de testerna förra året och dom var bra och min sambo gjorde dom i maj men ändå blir man nervös om något hunnit ändras. För varje gång de nekar er är ni ett steg närmare, de får bara neka 3 gånger, men hoppas det bara blir en gång för er!
De berättade att Blekinge och vissa från Göteborg också kommer till Malmö för behandling så de har nog en del.
Vad skönt att mina svar gör dig lättad!
Jag upplever att mycket av de man läser är främst dålig erfarenhet, och det är väl inte så konstigt, man är mer benägen att skriva om de dåliga än det bra så visst är det skönt när man ibland kan läsa att det gått okej eller till och med över förväntan.
Nu ska jag dock lägga till att jag efter äggplocket varit så svullen, jag har viss problem med de i vanliga fall också men guuud vad det här är ansträngande och jag vill knappt äta för det förvärrar bara. Har läst att de kan hålla i sig några dagar, upp till en vecka. Det är okej att sitta/ligga ner men jag jobbar hela helgen så det får gärna släppa idag!
6 ägg blev befruktade och jag har planerad återinföring på söndag, jag har försökt flyga under radarn med läkarbesök men nu var jag tvungen att berätta för HR på jobbet, svårt att annars motivera ett läkarbesök en söndag haha...