• Anonym (Man)

Mina barn, eviga singlar

Anonym (Alice) skrev 2022-07-08 15:23:18 följande:
    Dina söner är ju fortfarande väldigt unga, är ju inte som att de är 45+ direkt. De har väl helt enkelt inte hittat någon eller velat ha ett förhållande med någon. Alla har inte som mål att bli sambo innan 25 års ålder.
    Dom är väldigt unga om man jämför med en 45åring ja. Men en 45åringkan vara far-eller morförälder.

Jag tycker verkligen inte dom är unga för att träffa någon, det är väl en rimlig ålder att flytta ut/bli sambo etc.

Nu kanske inte mamma vet allt, men har man inte haft en enda fling eller liknande vid 25-årsålder så anser jag att det borde bero på något.
  • Anonym (Man)
    Anonym (Luca) skrev 2022-07-09 21:27:52 följande:
    Vakna upp mannen. Det enda man behöver som man är en rejäl plånbok. 

En kvinna kommer ingenstans om hon inte ser bra ut vilket till skillnad från plånboken är mycket mer biologiskt och betydligt svårare att ändra på. Visst, hon kan gå till närmaste krog och få hem en man på 30 sekunder men det är knappast kvalitativa män utan Johnny 30 med tom plånbok och utan ambitioner eller kanske på sin höjd ekonomen Axel 30 som bara vill ha henne för en natt.

De kvalitativa männen som vill ha förhållande är idag så få att det är stor konkurrens för att fånga de kvalitativa männen för förhållande. Så gör dig till en kvalitativ man och ditt problemet är historia.
    Det ligger lite sanning i detta. Visst, du kan självklart fixa dig en medioker man att även leva med och skaffa barn med. Men de män som har högt marknadsvärde, väljer ofta efter utseende.

I 20-årsåldern vill både kvinnor och män helst ha en snygging, medan när man blir äldre än så, så spelar det inte lika stor roll för kvinnor. Männen däremot, väljer efter utseende och ålder om dom kan.
Svar på tråden Mina barn, eviga singlar