Inlägg från: Anonym (Tjejen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Tjejen)

Fråga, vilka ät tecknen på att en kvinna gillar sex?

Jag ser det på blicken och hur mkt sexuell utstrålning personen har. Har man en stark ömsesidig attraktion innan man hamnar i säng, flirtar man mkt...är det en levnadsglad person som är van vid att ta för sig.

Nån verkade könlös liksom men jag testade ändå för utseendets skull - nej, det var inte så sexuellt vid sex (hur nu det går till) heller så det blev inte långvarigt. Är inte ute efter enbart en kompis.

• Anonym (Tjejen)
    Anonym (Svårt) skrev 2023-09-27 09:44:43 följande:
    Män har dålig koll på sånt, vi är lättlurade. Och porrskadade. Vi tror att kvinnor ska låta som de gör i porrfilmerna. Om en kvinna stönar så, då fejkar hon.
    Det hörs när kvinnor njuter på riktigt. Alla har olika tecken men dom finns där. Nån gjorde såna där porrstön första gångerna men slutade med det, det var riktigt avtändande.
  • Anonym (Tjejen)
    Anonym (Svårt) skrev 2023-09-27 12:04:20 följande:
    Alla kvinnor i porr porrstönar.
    Hm...ja?
  • Anonym (Tjejen)
    Anonym (Igen..) skrev 2023-09-27 12:20:15 följande:
    Männen i porrfilm skulle jag hävda "porrstönar/agerar" dessutom. Jag känner inte riktigt igen hur de pratar och låter från mina ligg. 

Men det trodde jag var nåt alla förstod, att det är överdrivet i porrfilm. 
    Tror du har hamnat i fel tråd, här är det inte porrfilm som diskuteras utan verklighet.
  • Anonym (Tjejen)
    Anonym (Igen..) skrev 2023-09-27 12:30:35 följande:
    Ja? Jag talar om verklighet. Du svarade ju ja ett inlägg om stön i porr. 
    Såhär skrev jag:

"Det hörs när kvinnor njuter på riktigt. Alla har olika tecken men dom finns där. Nån gjorde såna där porrstön första gångerna men slutade med det, det var riktigt avtändande."

Läs ordentligt så förstår du bättre.
  • Anonym (Tjejen)
    Anonym (Igen..) skrev 2023-09-27 13:43:20 följande:
    Detsamma 
    Det du skrev har inget med tråden att göra. Håll dig till ämnet "Hur man vet att en kvinna gillar sex" :)
Svar på tråden Fråga, vilka ät tecknen på att en kvinna gillar sex?