Fråga, vilka ät tecknen på att en kvinna gillar sex?
Jag tänker så här. Hur ofta onanerar folk när de inte är i relation och har tillgång till sex med en partner? För en person som aldrig gör det har inte så mkt lust faktiskt. En person som under en längre singeloeriod onanerar någon gång i veckan eller två i snitt har ju uppenbarligen ett eget driv, en spontan lust. Så hur vet man om en kvinna har lust i sig själv? Hon onanerar, utforskar sex och är intresserad av sex på egen hand utan en partner.
Jag gillar sex. Har alltid haft sex sen åldern blev rätt oavsett om jag haft partner eller ej. I perioder lite. i andra perioder ofta. Så därför vet jag ju att jag har spontan lust uppemot fem gånger per vecka men också kan ha lust en gång i månaden beroende på w i livet. Med en partner som jag tänder på har jag dels responsen lust (det han väcker i mig) och faktiskt också min egna spontana lust. Den släcks omedelbart dock om det förekommer tjat, förväntningar jag inte känner att jag kan leva upp till osv. Oavsett hur livet stressar och rasar så kan jag antingen få lust genom att min man lockar fram den/väcker den genom att han är han alternativt har jag lust och riktar den mot min man.