RD8
Jag gjorde misstaget att testa med en 2-dagars idag. Solklart minus.. och nu ger jag omedvetet upp.. solskenshistorier?
Jag gjorde misstaget att testa med en 2-dagars idag. Solklart minus.. och nu ger jag omedvetet upp.. solskenshistorier?
Vi har testdag den 5 augusti:) ja, det är tokigt att testa så tidigt, jag har två barn sen tidigare genom Ivf. Bägge barnen visade stark positiv på dag 2.
jag har kört med naturligcykel förresten
Vi har testdag den 5 augusti:) ja, det är tokigt att testa så tidigt, jag har två barn sen tidigare genom Ivf. Bägge barnen visade stark positiv på dag 2.
jag har kört med naturligcykel förresten
Mina barn är 8 och 4. Nej ni valde vi en annan klinik , nu försöker jag med en annan partner.
Det här är våran andra försök , jag blir bara stressad över att denna gång ska vi bli besvikna igen ?.
det vill man inte, min partner vill så gärna att vi ska ha ett barn tillsammans
Mina barn är 8 och 4. Nej ni valde vi en annan klinik , nu försöker jag med en annan partner.
Det här är våran andra försök , jag blir bara stressad över att denna gång ska vi bli besvikna igen ?.
det vill man inte, min partner vill så gärna att vi ska ha ett barn tillsammans
Hur brukar dina dagar se ut ? Lever som vanligt?
själv har jag försökt ta det lugnt så mycket jag kan , det är svårt när man har barn att kunna ta det lugnt men jag försöker så gott jag kan.
Hur brukar dina dagar se ut ? Lever som vanligt?
själv har jag försökt ta det lugnt så mycket jag kan , det är svårt när man har barn att kunna ta det lugnt men jag försöker så gott jag kan.
Och så pratar jag med magen förstås! Tänker att det är som med blommor, att de växer om man pratar med dem! Och så vill jag att den ska veta att den inte är ensam.
Är jag dum i huvudet om jag testar igen imorgon?
Och så pratar jag med magen förstås! Tänker att det är som med blommor, att de växer om man pratar med dem! Och så vill jag att den ska veta att den inte är ensam.
Är jag dum i huvudet om jag testar igen imorgon?
När har du BIM ? Jag har den 1 . Tänker om jag inte får mens den 1 då ska testa 2 .
jag brukar också prata att om hur mycket vi längtar och älskar vår lillan
När har du BIM ? Jag har den 1 . Tänker om jag inte får mens den 1 då ska testa 2 .
jag brukar också prata att om hur mycket vi längtar och älskar vår lillan
Bättre så , man blir sååå besviken att inte se efterlängtade plusen Jag har ingen aning om medicinerna som du har nämnt:( tråkigt att kliniken inte svarar .
Testa imorgon och se , jag har lovat mig om att väntar fram till den 2 augusti ;) fast det känns så jobbigt och långt bort :(
Bättre så , man blir sååå besviken att inte se efterlängtade plusen Jag har ingen aning om medicinerna som du har nämnt:( tråkigt att kliniken inte svarar .
Testa imorgon och se , jag har lovat mig om att väntar fram till den 2 augusti ;) fast det känns så jobbigt och långt bort :(
Nu har jag testat med Ägglossnings stycka , visar två starka positiv :) jag kan inte ha ÄL då jag hade för 10 dagar sedan , jag har hört att om man är gravid , kan ägglossnings sticka också visa posiriv :)
vågar inte testa med vanlig graviditetstest :(
lovat mig vänta fram till 2 augusti.
men min ägglossnings test är två starka streck , så stark var det inte ens vid min ägglossning :)
Men åh, vad härligt!!! Vet inte om man törs säga grattis men alla goda tecken är ju bra, eller hur?! Så GRATTIS!!!
Själv har jag inte testat mer men jag har så ont så det KAN inte vara bra. Är helt inställd på att det inte funkat.
Sedan har jag läst - de här forumen är ju bra för mycket men ibland späder de snarare på rädslor och farhågor. Jag hade fått för mig (kliniken påstår) att de har 80% levande födslar, men läser man internationelL statistik är det 35-40%. Viss skillnad. Kliniken säger också att de flesta lyckas på andra försöket. Men Sedan läser man om de som gjort mer än 10, bytt klinik flera gånger, och en del som aldrig lyckas.
Känner mig lite uppgiven och förstår inte hur folk orkar. Jag hoppas SÅ att det går vägen för dig nu!!!
Hur går det för dig?
jag tog ett graviditetstest till sist blank negativt :( fast hade lovat att inte göra det men kunde inte låta bli :(
besviken och arg bara .
hur går det för dig ? Tog du ny test ? Jag är på ruvardag 5 idag.
Det är fortfarande tidigt för dig! Jag har läst om massor (de flesta?) som testar negativt nära inpå TD och sedan går det vägen ändå. Jag tror på dig! Jag testade igen imorse - hade tänkt göra det, kör varannan dag
och det var negativt igen.
Var dock väldigt inställd på det och är redan mentalt på nästa försök. Tänker att nu justerar de medicinen lite och så funkar det nästa gång. Och att det blir som det är tänkt att bli. Gick det inte nu så var det ju inte den här bebisen vi skulle ha.
Hade en kemisk graviditet före min förstfödda som stannade av och det var jag ledsen för då men hade det blivit barn den gången hade jag ju aldrig fått min son och den killen är centrum i mitt universum.
Så vilken tur liksom, att det blev han. Så försöker jag iaf tänka för egen del, att vi kommer att få det barn det är meningen att vi ska ha. Och att de riktigt bra sakerna i livet kräver lite mer ansträngning.
Det jobbiga är väl att inte veta om det blir något barn alls. Har läst om folk här som ger upp efter år av försök, och det vet jag inte om jag hade fixat!
Men än är vi inte där!!!
Testade negativt idag på TD. Hur går det för dig?
Testade negativt idag på TD. Hur går det för dig?