Inlägg från: Sockerbulle1 |Visa alla inlägg
  • Sockerbulle1

BF MARS 2023

Jag plussade i tisdags på BIM-1, enligt appen beräknad 1 mars. Det är första barnet och jag opererades för utomkvedshavandeskap i december, så är rätt orolig nu att det inte ska ha hamnat rätt denna gången heller. Lyckats få ett tidigt ultraljud 8 juli. Så långt kvar bara! 

Hoppas verkligen att det vill stanna kvar denna gång och sitter på rätt ställe :)

• Sockerbulle1
    ttcjuliaa skrev 2022-06-26 22:26:16 följande:

Åh vad jag har väntat på att få hoppa in i en sån här grupp Solig 
    Min fästman och jag har kämpat i två år utan resultat men har nu lyckats plussa med vårt första barn efter IVF-behandling. Beräknat till 1/3 utifrån sista mensen Nalle 

Stort grattis! Håller tummarna för att det vill stanna kvar :)

soulmates: ringde barnmorskan och berättade om mitt utomkvedshavandeskap och då fick jag till v7 :)
  • Sockerbulle1

Jag har fått tid för inskrivning den 25/7 också (Stockholm). Dock känns det bra att göra det efter tidiga ultraljudet ifall det skulle visa något fel. Igår fick jag huggande smärta i höger sida av magen och blev rädd förstås, men det försvann. Och på kvällen var det bara dovt molande känsla i magen. Förstår att det kommer kännas lite eftersom det händer en del i magen. Men plötslig smärta får mig att tänka på utomkveds igen :( hur mår ni?

• Sockerbulle1
    Rosen3 skrev 2022-06-29 10:01:35 följande:

Tack för omtanken allihopa. Men tyvärr gick jag på toan precis och mensen har kommit. Så blev tyvärr ett missfall denna gång oxå :(. Kommer lämna denna grupp för att ta nya tag, hoppas det går bra för er andra! :)

Så tråkigt att höra. :( hur långt efter BIM kom mensen?
Svar på tråden BF MARS 2023