Kvinnor: vad har varit er anledning till att sluta tända på mannen?
Dålig på att sköta sin hygien, höjer rösten mot barnen, humorbefriad.. Måste göra slut men det är fan så svårt att ta steget med tre barn och ett på väg.. Jävla skit
Dålig på att sköta sin hygien, höjer rösten mot barnen, humorbefriad.. Måste göra slut men det är fan så svårt att ta steget med tre barn och ett på väg.. Jävla skit
Dålig hygien med bl a obehagliga dofter som följd och att personen slutade bry sig om sina kläder och sitt utseende, att vara attraktiv för mig och överlag. Slutade bry sig om relationen, sitt beteende, att uppvakta mig och vårda romantiken och intimiteten. Han tog mig för given och blev en ytterst oattraktiv person.
Han slutade vara kärleksfull mot mig men ville fortfarande ha sex. Om jag efter en jobbig dag bara ville ha en kram en stund så började han stöna och kladda. Jag blir inte kåt på två sekunder och då blir det väldigt jobbigt att vara nära någon som blir det. Jag började därför undvika honom fysiskt, han blev ännu mer på när vi väl rörde varandra. Ond spiral som ledde till att jag fick flyktkänslor när han kom för nära.