Inlägg från: Anonym (Nonine) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nonine)

Kvinnor: vad har varit er anledning till att sluta tända på mannen?

Uruselt sex fick mig att tappa lusten efter några år. I början försökte jag få det bättre men efter några år gav jag upp och sexlusten dog ut. Några år senare utan sexliv valde jag att skilja mig. 

• Anonym (Nonine)
    Anonym (?) skrev 2022-06-20 20:46:25 följande:
    Ni som beskrivit att sexet blev dåligt: vad var det som var dåligt rent konkret?

En beskrev ju att han var egoistisk i sängen och det fattar man ju är totalt avtändande. 

Var det samma för er andra eller dåligt på annat sätt?
    Han var ego i sängen. Sexet tog max 2 minuter från han tog första initiativ tills han kom och så var det klart. Hade jag tur kände han på mitt underliv typ 5 sekunder men jag skulle nog runka honom tills han nästan kom... sen fick fick använda massa glidmedel för jag var ju torr eftersom jag inte blev kåt. Han ville snabbt in och typ 4 juck med kondom så var det klart... Hade jag tur hann jag smeka mej till en orgasm när han var på toa. Hann jag inte komma före han kom tillbaka från toan fick jag vara utan orgasm eller gå till badrummet och fixa det. I början försökte jag smeka mej med han med men tja det gav jag upp eftersom han bara suckade och undrade om jag inte var klar efter 30 sekunder. Han ville aldrig göra det skönt för mig eller röra mig. 
Svar på tråden Kvinnor: vad har varit er anledning till att sluta tända på mannen?