Kvinnor: vad har varit er anledning till att sluta tända på mannen?
Jobbade för mycket och lämnade mig ensam med barnen flera dygn varje månad. Ljög om pengar. Sålde mitt guld. Snusade i smyg.
Vem känner sig uppskattad och vill ligga då?
Jobbade för mycket och lämnade mig ensam med barnen flera dygn varje månad. Ljög om pengar. Sålde mitt guld. Snusade i smyg.
Vem känner sig uppskattad och vill ligga då?
Tack för alla svar!
Brukar tänka när jag läser alla dessa trådar om kvinnor som tappat lusten att det nog iaf oftast har en anledning, och enligt era svar verkar det ju vara så.
I vissa trådar beskriver mannen hur han gör allt han kan: uppvaktar, ger blommor, tar hand om hemmet etc, men att kvinnan ändå slutat tända på honom. Man blir nyfiken på vad som hänt.
Om jag utgår från mig själv så tappar jag inte bara attraktion till min partner utan en god anledning. Men för en del kanske det blir så? Att det blir "tråkigt" i längden?
Ni som beskrivit att sexet blev dåligt: vad var det som var dåligt rent konkret?
En beskrev ju att han var egoistisk i sängen och det fattar man ju är totalt avtändande.
Var det samma för er andra eller dåligt på annat sätt?
Varför svarar du på en fråga som ställd till kvinnor? Vad du tror är inte aktuellt här.