Inlägg från: Dexter dot com |Visa alla inlägg
  • Dexter dot com

Vad gör jag för fel?

Anonym (Hur!?) skrev 2022-06-18 08:51:38 följande:
    Vad gör jag för fel?

Nu har jag varit singel i 5år och har en dotter på 9år. Hon har akdrig sett mig med en ny pojkvän. Jag är det enda för henne typ. Och pratar jag med nån kille så vill hon vara med och prata och vaea med live eller så blir hon arg om jag pratar. Hon säger typ: du älskar inte mig, sluta prata m. m
    Hon låter mig o åka iväg o göra npt själv. Hon har både ADHD o Selektiv mutism. Jag ska på dejt snart o då vill hon med o jag fåf inte gå någontans själv o hon påpekar alltid att hon vill med o blir jätteledsen annars. Har varit iväg o dejtat förut o då ringer hon samma kväll o får panik och gråter o vill att jag ska komma hem. Hennes mormor brukar passa henne men det hjälper inte särskilt. Vad gör jag? 

Hur vet hon ens att du ska på dejt? Är hon likadan när du pratar i telefon/träffar dina vänner?
  • Dexter dot com
    Anonym (Hur!?) skrev 2022-06-18 09:26:51 följande:
    Hon vet att jag ska på dejt nästa helg. Att mormor ska komma o passa. Men varje gång jag åker iväg  så ringer hon storgråta o då får jag ta mig hem. Annars ör hon uppe hela natten. Jag får sånt dåligt samvete så då blir det att jag åker hem. Hon e likadan när vi e borta hon sitter typ i "mitt knä" äter eller pratar inte. 
    Men sluta berätta att du ska på dejt då. Är hon likadan när du träffar dina vänner/pratar med vänner i telefon eller "bara" när du ska på dejt/pratar med dejten i telefon?
Svar på tråden Vad gör jag för fel?