Inlägg från: Gameofthrones |Visa alla inlägg
  • Gameofthrones

Varför resa med småbarn?

Man reser till släktingar. Vad är problemet? 

• Gameofthrones

Det är en bra tålamodsprövming för alla. Har man grejer förberett så kan det funka smidigt hela vägen.

Vi har rest med småbarn. De funkar. Barn får känna dofter etc. Även om. Barn inte minns så minns man med doft. 

Kommer ni inte ihåg hur nybakta bullar från farmor kändes?
    Mina barn kommer alltid ha nostalgi, på vissa saker hemlagad mat speciellt wotons nudlar lyckokakor, sedamkakor det är lite speciellt när man åker hem till hemlandet. Lukten från gatorna, hemmet etc. 

• Gameofthrones
    Anonym (Besvärlig) skrev 2022-06-14 10:22:54 följande:
    Gott samvete kan du inte ha om du åker utomlands. Fråga miljöpartiet. Ta ansvar för miljön och dina barn.
    Haha, skojar du?

Jag har sett däremot en utav från Miljöpartiet va på semester. Tror du att hon har cyklat dit eller? Tror du verkligen på de? Hon va med sin familj, shit nä. Du oavsett vilket parti så flyger de mesta! 

En utav miljöpartisterna bor nära mig inta f a n har han en miljövänlig bil (elbil)
  • Gameofthrones
    Gott samvete kan du inte ha om du åker utomlands. Fråga miljöpartiet. Ta ansvar för miljön och dina barn.
    Det handlar om ha balans i ekosystemet. Om vi slutar äta/göra  vissa saker vad tror du vad som händer i ekosystemet? - weard. 
  • Gameofthrones
    Gameofthrones skrev 2022-06-14 10:35:30 följande:
    Det handlar om ha balans i ekosystemet. Om vi slutar äta/göra  vissa saker vad tror du vad som händer i ekosystemet? - weard. 
    Det finns folk som vill ha semester och lägg dig inte i andras liv. 
  • Gameofthrones
    Gameofthrones skrev 2022-06-14 11:31:30 följande:
    Det finns folk som vill ha semester och lägg dig inte i andras liv. 
    Citera fel citerade mig.... 
  • Gameofthrones
    Låt folk ha semester. Lägg dig inte vad andra gör l.
    Punkt slut.! 
  • Gameofthrones
    Anonym (Besvärlig) skrev 2022-06-14 12:42:34 följande:
    Så du menar att vi ska fortsätta förorena och se till att folk inte kan leva här längre. Bara för att du ska ha "semester" och det inte duger att ha semester här hemma.

Tänk längre min vän, tänk på barnen i Afrika. Det är dom så får ta skiten.
    Jag är inte din vän och dra inte in Afrika i det här. Varför ska man alltid dra in Afrika så fort man diskuterar?!
    Stå för ditt dra inte in andra. 
  • Gameofthrones
    Anonym (Besvärlig) skrev 2022-06-14 13:29:59 följande:
    Nej, kanske du inte har några vänner för du bara tänker på dig själv och dina nöjen. Men faktiskt har du rätt i att det inte bara är barnen i Afrika som får lida för detta. Det gäller alla barn som ska växa upp i en allt varmare värld medan vi fortsätter konsumera och blåsa på med semesterresor.

Tragiskt.
    Har du inget mer och säga därför du hittar på.?

Jag har vänner men inte såna dom du. Du är en riktig energitjuv. Såna som du har jag inte tid med.

Hur du orkar tjafsa, för du har inget annat och göra. Som du har gjort nu energitjuv. 

Du kan hålla på citera mig. Kommer inte svara.
Svar på tråden Varför resa med småbarn?