Hemsk PMS? Hjälp!?
Hej,
Jag förstår dig verkligen? hade också hemsk PMS i tre år. Så pass att jag inte längre kände för att leva. Jag är 32 år och fick min PMS efter andra barnet. Men jag är fri från PMS sedan 1 år tillbaka tack vare p-pillret Slinda. Det är framtaget mot PMS och efter att jag provat i princip allt räddades mitt liv av Slinda :)
Jag har diagnoserats med pmds för cirka ett år sedan. Nu har jag ätit slinda I 6 månader och,en del saker är sämre, som att jag är torr och kliig i underlivet, vilket inte är pga slinds enligt gyn, sexlusten är under noll,så illa att jag känner obehag när min man rör mug visa gånger, börjat få vibrationer i kroppen rätt som det är. Mina tidigare symtom är kvar,lite mildare ibland,värre andra gånger.
Min gyn vill att jag ska fortsätta på dessa, för att de så småningom kanske blir bra, då jag inte har blödning alls,ingen mellanlandning eller så heller, men får fortf ont både vid mens och äl.
Hur lång tid tog det för er som de har funkat för att bli "normala" elr vad man ska kalla det?
kram till oss kämpar!