Gravid i vecka 7
Någon mer som är gravid i runt vecka 7 och vill följas åt? Vad är era symtom? Hur mår ni?
Någon mer som är gravid i runt vecka 7 och vill följas åt? Vad är era symtom? Hur mår ni?
@blåbärsskogen åh jag hoppas att allting ser bra ut, jag har dom symtomen, är väldigt trött & ömma bröst. men också hört att det kan kännas mindre i dessa veckor så det kanske inte behöver vara något. Skönt att du får ulj redan då,, det är ju en vecka kvar jag har ulj 16/6 pga gjort ivf och då har man ulj i vecka 8
@quakka men usch då; vad är det för symtom du har nu som gör att du blir sängliggande? Hoppas du blir bättre snart! När har du ditt ultraljud?
@quakka men usch, låter inte alls kul! Hoppas att det lägger sig
jaha ja, där är det nog lite annorlunda ja mot här!
jag mår bra, ömma bröst och extremt trött. Varit uppe och kissat 3-4 gånger per natt i ca en vecka, förutom inatt så nu vaknade jag orolig bara för det! Har mitt ultraljud den 16/6 för och se om det ser bra ut! Så håller tummarna tills dess
@quakka tack så mycket ja det är väl så med alla symtom kanske att de kommer och går så behöver nog inte vara så orolig. Var skönt att få sova en hel natt också
@torslan det kan ju vara olika från gång till gång så var inte orolig, du får vara glad över att du inte mår illa bara vet flera som varit illamående i tidigsre graviditeter och sen inte känt något alls på kommande!
@torslan såg du hjärtslag igår så vill jag tro att det skall gå bra, jag håller tummarna för dig verkligen
@fyrklövern du är välkommen hit, jag hoppas verkligen att blödningen inte betyder något, det är ju väldigt vanligt att blöda ändå & har symtomen kommit tillbaka så låter det ju ändå lovande? Vi har ulj samma dag nästa vecka så jag hållef tummarna för oss båda. förstökt med ivf i ca 4 år så är såå nervös nu! Fick två kemiska graviditeter i början på året men annars är detta första gången jag har ett plus!
@fyrklöverns ja verkligen, jag har aldrig längtat så mycket efter något som till den 16e haha! Ja det hoppas jag också vi får & håller tummarna för det
tack, jag Är så orolig hela tiden bara, vet inte när jag skall kunna börja slappna av lite och känna lycka istället
@blåbärsskogen usch vad tråkigt och höra! Hoppas att det är som det ska ändå, vilket datum ska du tillbaka?
@fyrklöverns men nej vad tråkigt för dig, finns det någon chans till att det finns något levande? Åh vad ledsen jag blir
mina symtom är helt borta sen två dagar tillbaka så jag är mest nervös nu för att jag inte har något levande får ju veta i övermorgon
@blåbärsskogen jag håller verkligen tummarna för dig. Försök sysselsätta dig så hoppas vi att 8 dagar går fort!
@blåbärsskogen ja precid! Jag är i vecka 8 ja men gjort ont i magen hela dagen idag. Är så rädd nu men håller tummarna och tappar inte hoppet förrän jag varit där på torsdag :/
var på ultraljudet igår, det visadeTVÅ små där inne med hjärtslag, blev så chockad. Har ju inga symtom alls så trodde det var helt kört. Är rädd även idag även om jag fick se allt igår, tänker hela tiden att men idag kanske dom inte lever osv. Får försöka lära mig att njuta i nuet