Inlägg från: Anonym (Erfaren) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Erfaren)

Min själsfrände knarkar ihjäl sig 70 mil bort

Oj oj oj vad det låter snurrigt alltihop! Jag dömer inte någon av er, jag känner stor sympati för alla inblandade. 🥺
    Går du till nån psykolog eller liknande? Du behöver definitivt någon att prata med! 

Vad jag tänker när jag läser om alltihop, att det blivit såhär tokigt och om alla starka  känslor du beskriver... Det låter som att ni är Twin Flames (googla!) Och att det är såpass mycket olika känslor inblandade så att hon inte kan hantera det utan valt att lämna allt och alla för att hon inte kan hantera känslorna och situationen. Låter som att det mycket väl kan vara frågan om en s.k. Twin Flame Journey. Kaos är en huvudingrediens i den typen av relationer.  Du skriver själv att hon är din själsfrände.. en Twin Flame eller själsfrände behöver inte nödvändigtvis vara en romantisk kärlek och att man vill leva med varandra. Det kan lika gärna vara så att man älskar varandra som människor, älskar den andra så starkt själsligen att det gör ont i en! 

Jag vet inte vad du själv tror, du kanske tycker att jag pratar i nattmössan..  Jag mötte min Twin Flame för ett antal år sedan och fick i samband med det ett andligt uppvaknande, och sen dess har hela livet ställts på ända.. Kaos på alla sätt, och det var inte jag själv som orsakade det 😏
    Healing är det enda svaret på detta kaos! Om hon är din själsfrände eller tvillingsjäl så kommer även hon att börja läka när du börjar läka dig själv.. även om hon är 70 mil bort! 
    ❤️🙏

Svar på tråden Min själsfrände knarkar ihjäl sig 70 mil bort