BIM JULI -22
ÄL+9, tog ett testa tidigt och tokblankt...
oh no!! Än finns det såklart hopp men förstår att det känns nedslående just nu. Håller tummarna!
hur säker är du på att äl skedde när du tror?
ÄL+9, tog ett testa tidigt och tokblankt...
oh no!! Än finns det såklart hopp men förstår att det känns nedslående just nu. Håller tummarna!
hur säker är du på att äl skedde när du tror?
Jag tror jag är på äl+6 eller äl+7, så tid finns att bli skengravid innan det är dags att ta test. jag tänker att jag testar i helgen. Antagligen på söndag men jag kommer eventuellt inte kunna låta bli på lördag, för det är första dagen på semestern :)
Åh förstår besvikelsen! Men än är det inte försent!
Jag börjar själv tvivla på mitt test från igår. Tycker att dagens test ser likadant ut som det igår. Har haft lätt molande värk i rygg och livmoder i fem dagar, men känslan idag är av en annan karaktär, den är mkt mer lik den innan mensen ska komma.
Jag har iaf sparat morgonurinet och ska testa med ett annat test efter jobbet (bör få hem de jag har beställt idag, annars får jag gå och köpa). Men ja, känslan är på botten just nu. Kommer heller aldrig köpa gravtest från graviditetskollen igen om det visar sig vara spökstreck.
Jag ser på bilden men svårt att avgöra färg och bredd på strecket, håller tummarna för att det är ett frö där.
Asså hur långsamt kan tiden gå, är på äl+6 eller 7 och bara väntar in dagarna så jag kan börja leka testoman :)
spännande då är vi ju på precis samma! När ska du testa?
Nu har jag äntligen fått tillfälle att testa med de nya testen jag fick hem idag (från testlagret). Det översta är testat med det urin jag sparade imorse, och den nedre är från i kväll (höll mig i tre timmar). Och nu ser man verkligen att linjen blivit tydligare under dagen!
BIM imorgon så hoppas iiiiiinnerligt att den inte dyker upp på minst ett år nu!
Hoppar in här hoppas verkligen på ett plus denna månad
bim är 24/7
någon som kör med ägglossningstest här?
eller räknar ni dagarna och går på symtom för tiden när ni har ägglossning
MJag har inte kört med äl-tester. Tycker inte dom hjälper så mycket man märker ju ändå när man har fertilt sekret.
men när jag försökt bli gravid tidigare så har jag tempat och även stödkollat med äl-tester för att bli säker på när i cykeln äl sker och vilka övriga symptom jag har. Så jag litar rätt bra på mina känningar nu.
Äl+7 idag. Fortfarande känner jg inte något särskilt, så här dags brukar jag få symtom så förväntningarna är låga även om det fortfarande är spännande.
ni som plussat, hur tidigt kom symtomen? Kände ni av något medan det fortfarande visade negativt på testen? när såg ni första skymten på testen?
OBS gamla test på bild
tack! Tror jag ska vänta och testa äl+9 på söndag med ett testa tidigt (är ev äl+10).
sist jag blev gravid såg mina test ut såhär på äl+9 och äl+13 med rfsu vanliga testa ofta. Undrar om det hade synts på äl+9 med testa tidigt, tycker jag anar något där. (Försöker övertala mig själv att få testa redan på söndag haha)
Jag är på BIM-5 och tog ett testa ultratidigt
Men det visade negativt :(
6e försöket var detta
Jag tror inte jag kommer försöka så många månader till
Jag är 36 år år så jag har väl åldern emot mig
Denna gång prickade vi ÄL men det hjälpte inte
Nästa gång jag har ÄL är min man ute och jobbar igen så chanserna då är små
oj, även jag är 36 men jag tänker inte alls att det är omöjligt. Nu har jag visserligen haft lätt att bli gravid innan och fick första barnet vid 33. Men fertiliteten dör ju inte över en natt.
har nu försökt många gånger? Hur många dagar efter äl är du? Jag skulle aldrig kunna testa på bim-5 för det skulle vara vara äl+7 och då har ju ägget knappt växt fast?
eller hur! Det har inte kliat så mycket än så länge, jag har inte haft en enda känning och tänkt att det inte tagit sig. Men nu idag har jag haft lite dragningar i sidorna, typ där jag brukar känna vid äl, och nu på eftermiddagen lite molvärk runt livmodern?. Känns nu plötsligt vääälidigt purrigt inför testet imorgon. Borde vara på äl+10, eventuellt äl+9.
Äl+9 och negativt testa-tidigt :( Med förra så fick jag ett svagt synligt streck med dessa, så troligen blev det inget denna gång. Får se om jag kan hålla mig och testa början på nästa vecka istället (bim7/7)
det finns ju alltid en chans att det inte syns än, eller att äl skedde något senare. Håller tummarna för positivt i början på nästa vecka! Jag testa imorgon och är sååå spänd nu. Tycker det kommit molvärk idag