Inlägg från: Anonym (Finis) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Finis)

Sladdis förlorar vänner?

Vi har haft lätt för vänner o umgåtts med barnen kompisars föräldrar. Nu är vi 40 o fick en sladdis o vi blir uteslutna. Man bjuder in grannar mm som vi umgåtts med men vi blir ibte bjudna sedan lillan kom. 
    Hon är 1år o vi känner ayt vi gärna träffar nya vänner med barn men trodde inte dd gamla vännerna skulle bete sig såhär. 
    Nästab pinsamt när vi träffar dem o de sitter huset jämte o umgås.. Kan förstå men ändå intem vi kanske inte stannar till 00 men en liten stund o bli innjuden iaf.

• Svar på tråden Sladdis förlorar vänner?
  • Anonym (Finis)

Har ni fått nya vänner genom er lilla oxå? Försöker hitta lite vänner men samtidigt är man så bekväm med de äkdre vännerna. Samtidigt vill man ju att hon ska ha vänner i de familjerna man umgås med.
    Förstår men igår tyckte jag att de betedde sig illa rwnt ut sagt. Bara för man har eb ett åring så kan man gå tilö grannen nån timma för ett glas vi o de behöver ju inte vara barnvakt direkt. 
    Blev faktiskt besviken hur bekväm får man blir.

• Anonym (Finis)

De bor grannar med oss o vu har umgåtts innan sladdis kom på det sätt de gör nu. Jag känner inte alls någon avis om de ses lite då o då kanske på ställen jag inte vill ha med min lilla på men att sitta 40 m från vårt hus o dessutom utomhus o ta ett glas vi eller vara med i gemenskapen de borde inte vara jättejobbigt för dem. Lite som dagisnivå tycker jag. 
    Förstår om ni känner er utanför med barn i samma åldrar , va tråkigt.
    Nej säga till skulle jag aldrig göra. Jag vill bli bjuden för att de vill ha med oss. 
    Vuxna människor kan bete sig väldigt illa o barnsligt ibland. Vi har delat mycket genon åren o jag trodde vi hade mwr vänskap än det här 

Svar på tråden Sladdis förlorar vänner?