Min fru vill aldrig ha sex - måste jag skaffa mig ett förhållande vid sidan av?
Elefantmannen2, vi är flera som tycker att du mest svamlar och upprepar frågor.
Elefantmannen2, vi är flera som tycker att du mest svamlar och upprepar frågor.
Du vill gå så långt som att utmåla mig med personlighetsstörning för att få in din fyrkantiga kloss i det runda hålet? Samma person som korshänvisar till sig själv under andra nick i rent schizofren anda vill diagnosticera andra? För att hantera en otrohet måste den för upptäckas, eller hur. Och det är det jag diskuterar. Så, jag frågar igen, hur ska det upplysa mig i ena ämnet att läsa om konsekvenser av det? Du beter dig inte bara ologiskt och ohederligt åt i argumentationen, det här tramset är rent obehagligt. Jag kommer inte att svara på något från något av dina nick.
Dra inte in mig i dina tirader, tack. I inlägget efter du accepterade att jag inte vill ha med dina nick att göra, no less.
... & Anonym (24?)'s respons på mitt inlägg ska det va'
Läs igenom detta som du upprepat flera gånger. Och sedan funderar du över budskapet. Du gör exakt det du anklagar någon annan för. S.k. projicering. Du drar in mig i tjafs med andra skribenter och påstår att jag citerar fel när jag inte gör det. Skapar intriger som inte finns. Och försöker sedan skriva andra på näsan om forumregler. Vissa ett uns respekt, släpp din fixering, och lämna mig utanför. Tack.
människor med narcissistiska drag tenderar som berörts vara i förhållanden "vid sidan av" i högre grad än andra. De har oxå lättare hemlighålla snedsteg samt visar frånvaro av skuldkänslor som normalt sköljer över de flesta otrogna. De som hoppar över skaklarna hävdar "de äger sig själva och sin sexualitet". Vi har diskuterat något om den krisbearbetning som den bedragne behöver vid upptäckten, men kanske inte så mycket om narcissistens beteende. Har ingen källa på stycket som följer men tycker det är av intresse.
What happens when a narcissist knows you are onto them?
When a narcissist is exposed or when the narcissist know you have figured him out, they will never admit the thruth even if it staring them in the face.
A narcissist will lay several false accusations and try to make him right. They will say things you didn't utter and misinterpret all your intentions".
Så intressant! Så rätt minsann!
Lämna mig ifred. Enklaste instruktionen. Antar att "underbara" Bka också vill stå utanför dina skevheter och undrar lite varför hen dras in i den här posten riktad till mig?
Kanske testa en masturbator eller annan sexleksak. Enklare än att inleda ett förhållande och garanterad njutning ;)
Det är svårt att både äta kakan och ha den kvar. Tycker egentligen det är hemskt orättvist att kvinnor som har näst intill obefintlig eller saknar helt sexlust "tvingar" männen att stanna kvar i förhållandet och vara monogam.
Det är egentligen bara naturligt (och rättvist) att om han inte får det han behöver hemma så söker han sig annanstans.