Inlägg från: Anonym (Jag) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jag)

Min fru vill aldrig ha sex - måste jag skaffa mig ett förhållande vid sidan av?

Jag är inte heller intresserad av sex. Men jag har sex med min man ändå ca 2 ggr i veckan. Han ställer upp på mig med annat. Tänker att ett förhållande är lite ge och ta. 

• Anonym (Jag)

Min partner vet inte att jag ställer upp på sex. Det behöver man ju inte berätta 

• Anonym (Jag)
    Anonym (svårt) skrev 2022-06-09 15:17:35 följande:
    Då lever han ju i en lögn, är det inte fel mot honom? Det är också stor risk för att han en dag inser att du inte gillar att ha sex med honom eftersom det är svårt att låtsas i all evighet.
    Lever i en lögn? Nej då. Inte gillar att ha sex med honom? Jo det gör jag men jag har ingen sexlust. 
  • Anonym (Jag)

Kan du inte runka då? 

• Anonym (Jag)

Jag tycker alltid sådana här trådar är så konstiga. Vill inte min man ha sex med mig så onanerar jag. Och jag tänker att ts borde kunna göra detsamma?

• Anonym (Jag)

Elefantmannen: närhet kan man ju få vid kramar, uppskattning kan man få på en mängd olika sätt. Så det köper jag inte. 

• Anonym (Jag)

Elefantmannen: vid kramar får jag ju uppskattning, närhet osv. samma som med mys ge mig massa närhet och uppskattMing. Behöver inte ha sex för att få närhet och uppkattning då man kan få det på andra sätt. 

• Anonym (Jag)
    Anonym (svårt) skrev 2022-06-10 13:12:33 följande:
    Men har du läst tråden? Ts har aldrig skrivit att han vill tvinga sin fru till sex. Och det har redan förklarats varför sex inte kan ersättas med onani.
    Jag onanerar om min partner inte vill ha sex så för mig fungerar det utmärkt 
Svar på tråden Min fru vill aldrig ha sex - måste jag skaffa mig ett förhållande vid sidan av?