BF FEBRUARI 2023
![Glad Glad](https://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-smile.gif)
Fler som är extremt trötta? Skulle kunna ligga i sängen halva dagen om jag kunde. Hungrig är jag också konstant. Någon mer? ????
Tycker det är så svårt att veta vad som är normalt eller ej när man är gravid för första gången. Har molvärk (lite liknande mensvärk) till och från samt illamående till och från. Utifrån det jag har googlat så ska det vara normalt. Jag ringde MVC idag och fick en tid för ett första samtal i mitten av juli, känns som en evighet dit!
Tack för svar!
Vilken vecka är du i just nu då du har VUL på tisdag?
Såg nu att jag kommer vara i vecka 10 när jag väl har mitt första besök på MVC, det känns väldigt sent? Men det kanske inte är det? I vilken vecka brukar man ha sitt inskrivningssamtal?
Hur mår ni allihopa och hur går det för er?
Äntligen lyckats boka en tid för NIPT i slutet på månaden. Är det någon annan som kommer att boka KUB eller NIPT privat? Jag är "enbart" 30 år så jag får ju inte det erbjudet i min region.
Kub avklarat och sannolikhet på 1/881 för trisomi 21. Skönt att se lille pyret och att allt var bra.