BF FEBRUARI 2023
Hittade denna tråden idag. Så spännande. Jag är oxå gravid och enligt app så är bebis beräknad 16 feb 2023. Detta blir mitt 6 barn om allt går vägen vill säga. Gjort ett tidigt ultraljud 5 juli. Då såg allt bra ut. jag mår väldigt dåligt från och flll. Men det är det värt så länge knytet växer som det ska :) mår illa dagligen i stort sett spyr i princip varje dag. 1-3 gånger. Det kan vara ganska jobbigt. oftast när jag har ätit. Är väldigt trött oxå. men det tillhör.
Mitt yngsta barn är 7 år. Så det är ett tag sen jag var gravid. minns Inte att jag mådde så här ? Meb man glömmer snabbt.
jag har 4 töser och en pojke från innan. jag är 37 år snart 38 så är dock lite äldre. Men det ska bli spännande ändå. Mina andra barn är väldigt täta så ska bli spännande att få njuta av bara en bebis eller hur man ska säga och att mina andra barn är lite större och kan vara mer delaktiga :) den 7 augusti ska jag göra nipt test då jag blev erbjuden det pga min ålder Jag tackade ja. Men Tänkte fråga om någon vet. Gör man ultraljud innan man tar provet ?
vill juh så gärna bara se om knytet har vuxit sen sist.
oj långt inlägg.
sen vet jag inte hur man svarar på inlägg här i detta om någon skulle svara mig ?
anvöder endast mobilen har en iphone om det har någon betydelse ?
ifall någon vet hur jag ska svara ????
jag vill vara anonym ett tag hoppas det är okej ?