Inlägg från: Anonym (MammaMia) |Visa alla inlägg
  • Anonym (MammaMia)

BF FEBRUARI 2023

Plussade idag på Bim.
    Mens den 12 maj
    Hade ägglossning 27-28 maj.
    Så BF runt den 16 feb 2023.

Är totalt överlycklig , men livrädd. Då vi fick MA i feb, efter 1 års försök.
    Fick reda på ma på kub testet. Kom som en chock! Va då i v 13 och fostret hade slutat växa i v 7. Hade alla symtom kvar.. så misstänkte absolut ingenting.

Vi har tre barn sedan innan. Och förhoppningsvis 4 i Februari Hjärta

Har bara en äggledare kvar samt haft cystor på den andra som jag har opererat bort vid 2 tillfällen. Så finns ju lite "rester" kvar på äggledaren. Första barnet tog över 2,5 år att bli till. De två andra gick snabbare ;) 

Håller tummar och tår att de går vägen denna gång.
    Tårarna bara sprutade efter att + kom fram. Gjorde även ett digitalt test som visade 1-2. Hjärta

Har "växtvärk" i tjej magen och mår lite illa. Trött och lite ont i brösten.
    Men alla symtom är välkomna, bara den lilla får stanna och mår bra!

Köpte en fertilitetsmonitor efter MA, tycker den har hjälpt mig att "lära känna kroppen" 

Håller tummarna för alla nu Hjärta
  • Anonym (MammaMia)
    19977 skrev 2022-06-10 17:44:44 följande:
    Åh vad glad jag blev av ditt inlägg! Håller tummarna att allt ska gå som ni vill den här gången! Heja er! Hjärta
    Tack snälla du. Stort grattis till er. ?? Håller tummar o tår att de ska gå bra för oss alla. ??
  • Anonym (MammaMia)
    Tyrande skrev 2022-06-13 05:08:06 följande:

Uppdaterar även BF listan. :) 

Ella Maja: 1 februari, andra barnet

Blåbärsskogen: 2 februari, första barnet 

Cacan8: 4 februari, första barnet (IVF)

Solstråle90: 5 februari, tredje barnet

anviva: 6 februari, första barnet

Lollipop92: 8 februari, första barnet

19977: 9 februari, första barnet

Tyrande: 16 februari, första barnet

MammaMia 16 feb 4 barnet
  • Anonym (MammaMia)

Hej. En liten uppdatering från mig. Va på ett tidigt ultraljud i går. Vi blev överlyckliga när vi såg ett litet hjärta ticka på Hjärta va livrädd att de inte skulle slå. Tårarna bara rann av lycka! 

Är i v8. I tisdags (7+4) och när hon mätte va de 7+5. Så storleken på fostret verkar ju stämma med. Nu känns de som om man vågar njuta lite av att va gravid.

Min mage syns tydligt! nu Hoppas inte min mamma säger nått imorn när vi ses. Vill inte berätta ännu....

Nu håller vi tummar och tår att de även ser bra ut på KUBen om några veckor. 

Tänker på er alla,  och hoppas de ska gå bra för oss allihop! GravidHjärta

• Anonym (MammaMia)

Vi va på KUB igår allt såg bra ut. Glad Hjärta Med låg risk för kromosomavvikelser.
    Vi är överlyckliga att vårt lilla mirakel lever där inne. Va så oroliga efter MA i feb.

Bebisen låg inte stilla många sekunder, och min moderkaka låg lite i vägen, så va svårt att få bra bilder. Men de va ju inte de viktigaste! 

BF 18 Feb. Gått över med våra 3 barn innan, så gissar de blir senare denna gången med. Är trött , börjar känna av fogarna lite samt mår illa än.

Är såå nyfiken på vad de är för liten bebis där inne! Hjärta
    Någon som kan de här med nub/skallteori? Kul om någon hade velat gissa könet.

• Anonym (MammaMia)
    Anonym (Anonym ännu) skrev 2022-08-14 22:44:01 följande:
    Vad skönt att allt såg bra ut och roligt att få se liten! Du har samma bf som mig,skoj :)
    Här har jag inte gått över med nån av barnen,har 3 redan. Så spännande och se hur det vill sig denna gång.
    Jag är oxå väldigt nyfiken på vem som är därinne och denna gång går jag sambon till mötes och tar reda på kön. Tycker egentligen det är mest spännande att inte vetaFlört
    Väntar bara på brevet Gynhälsan skulle skicka till oss med svaret på kön vi fick via nipt,så ska vi ha ett Gender reveal som nu har blivit så populärt. Tänkte om jag nu skaffat reda på kön så vill jag "kalasa" till de liteSkrattande
    Åh va roligt, med samma BF. och stort Grattis! Hjärta Gissar du föder innan mig, haha. Men man vet ju inte! Åh va kul, klar ni ska "kalasa" till de! Får vänta tills RUL ,så hoppas ja dem kan se. Med första barnet gick de inte att se, hon vägrade att visa sig från den sidan och knep ihop med benen, haha.  Hoppas du får brevet snart, denna ständiga väntan Tungan ute
Svar på tråden BF FEBRUARI 2023