• MaddieG

Kom på oss

Anonym (Clownen Beppo) skrev 2022-05-27 08:00:00 följande:

Är helt övertygad om att det här är en trolltråd... Men om du ska se det från den ljusa sidan kan du ju fortsätta att ligga med honom nu... Du har ju inget mer att förlora... Det är bara han som fortfarande har det. 

Nej, jag vill reparera skadan istället
  • MaddieG
    Anonym (well...) skrev 2022-05-27 08:27:14 följande:
    Varför skulle det vara en trolltråd? Jag har själv kommit på dåvarande fästman och dåvarande "vi är så bra vänner att vi är som systrar" i sängen. Önskar att jag hade sparkat henne i hennes feta cellulitarsle arsle eller rätt i ansiktet men istället grinade jag bara. I övrigt är det väldigt likt. Varför skulle det vara troll??
    Att medvetet skada någon fysiskt och uttrycka sig så elakt om din vän rumpa är elakt. Om hon var större så behöver man inte säga så och att du ångrar att du sparkat henne hårt i rumpan är både elakt och olagligt..

Min vän sparkade mig hårt i rumpan och jag är smal och har en liten rumpa så de gjorde rejält jävla ont
  • MaddieG
    Marie7 skrev 2022-05-27 08:28:02 följande:

Men snälla någon! Hör du inte själv det du säger??
    Din vän behandlade dig milt! Det du gjort är ett av de största sveken man kan göra mot en vän. Räkna INTE med att du får tillbaka henne. Att hon inte kickar ut killen det ska du bara skita i. Det är du som gjort det största sveket. Nej, han är inte oskyldig, men ditt är värre. Ta ditt pick och pack och lär dig läxan. 

Behandlade min vän mig milt? På vilket sätt menar du då? Jag är ingen ängel, känner mig som en gris och förtjänar nog de också. Men tycker du är orättvis nu
  • MaddieG
    MammAmma skrev 2022-05-27 09:04:27 följande:

Lol. Att någon tar denna tråden på allvar är bortom mitt förstånd.

Denna TS har startat flertalet liknande trådar, både senaste tiden som förr, och både under samma nick som anonymt. "Hon" klagar över hur hon blir kallad för svin eller äckel men att hon ju absoluuut inte är det och hur alla snedknull med pojkvänners vänner/vänners pojkvänner bara råkar hända och hon inte borde behöva ta några konsekvenser. 

Jag har inte gjort fler trådar och jag skiter om folk kallar mig för svin/ äckel. Jag känner mig som ett och har blivit behandlad som ett
  • MaddieG
    Anonym (lll) skrev 2022-05-27 09:32:23 följande:
    så du är avundsjuk på att killen inte blivit utkastad? Mogen reaktion (not). (det är såna här kommentarer från dig TS som gör att man har svårt att tro på tråden) 

Du får helt enkelt ta konsekvenserna som nu blivit. Om konsekvenserna inte blir samma för killen i fråga, är ju inte din sak att styra över. Jag hoppas din f.d kompis dumpar killen också, men det kan ta olika lång tid för olika personer att komma fram till sina beslut. 
    Jag är inte avundsjuk men mer ett ? Varför jag fick större straff av de som hände.. De gör att jag känner mig väldig äcklig
  • MaddieG
    Anonym (Eehh) skrev 2022-05-27 16:24:17 följande:

Hahaha, de din vän gjorde va MYCKET LINDRIGARE än va ja hade gjort mot er båda..skyll dig själv..

Jasså? Vad skulle du gjort?
  • MaddieG
    Anonym (789) skrev 2022-05-27 16:34:36 följande:
    Föreställ dig själv att du kommer på en god vän med din sambo mitt i akten. Hur hade du reagerat? Tänk verkligen igenom det noga.

Vad anser du är ett rimligt straff?

Inte göra slut? Bara förlåta rakt av?

Jag anser att det största sveket är det mot din vän. Inte att du var otrogen mot din kille, utan att du låg med hennes. Det är riktigt jävla illa.
    Jag skulle nog blivit rejält äcklad och verkligen talat om att de är svin båda två.

Men jag tror jag skulle straffat dem lika mycket
  • MaddieG
    molly50 skrev 2022-05-28 13:22:00 följande:
    Ja,jag känner ju också igen det här.
    Jag fick t om PM av TS som skällde ut mig och kallade mig både det ena och det andra för att jag inte stod på hennes sida.
    Sluta ljug. Jag har aldrig skickat om till dig och definitivt inte skällt ut dig mm
  • MaddieG
    Anonym (Donna) skrev 2022-05-28 14:31:30 följande:
    Haha, så var det med det!

Så får vi inte glömma att ts busar på jobbet också.
    Inget fel att busa på jobbet
  • MaddieG
    MammAmma skrev 2022-05-28 14:39:14 följande:
    Ja, hon är konstant otrogen mot sin lastbildskörande sambo också. Men de trådarna har hon inte startat under de användarnamnen jag länkat till här Drömmer
    Sluta ljug om mig. Jävligt omogen
  • MaddieG
    molly50 skrev 2022-05-28 17:18:45 följande:
    Jo,det har du. Och jag har konversationen kvar även om jag inte tänker lägga ut den här. 
    Nej, jag har ingen anledning att skicka pm till en gammal kärring och dessutom sätta  någon på plats
  • MaddieG
    MammAmma skrev 2022-05-28 19:40:42 följande:
    MaddieG skrev 2022-05-28 19:18:45 följande:
    Hon vågar ju inte ta sitt riktiga nick utan kallar sig bara Maddis.

LOL
    ?
  • MaddieG
    Svennebanan75 skrev 2022-05-28 20:16:03 följande:

Gud, du låter som en tvättäkta narcissistist?

Din fråga, hur ska jag göra för att få hennes respekt? Det är enkelt, du ska respektera henne, hon vill att du aldrig visar dig igen för du har varit ett svin. Din sambo säger sammma sak. Respektera det, förstå att det är du som gjort fel, de vill inte ha med dig att göra längre, respektera det!

Men dem betyder ju mycket för mig också. De är inte så lätt att bara radera dem
Svar på tråden Kom på oss