• MaddieG

Kom på oss

Anonym (E) skrev 2022-05-26 20:41:27 följande:

Om man nu ska vara med nån som har sambo så gör man ju verkligen inte det mot sin bästis. 

Hon har all rätt att skälla ut dig och säga upp bekantskapen. Det är helt upp till henne om hon vill förlåta dig eller ej. Det enda du kan göra är att be om förlåtelse och vänta och se om hon vill ha kvar en sån vän.

Men hon bor ju fortfarande med sin kille? Tydligen bara jag som får konsekvenser
  • MaddieG
    Anonym (well...) skrev 2022-05-26 20:44:50 följande:
    Om jag hade gjort som du gjorde så hade jag sagt jag förstår dig helt fullt ut, skall inte störa dig mer till min egen sambo och flyttat ut. Jag hade sagt att jag förtjänar ingen ursäkt till min väninna och lagt till att jag lovar att försvinna ur ditt liv. Nu har jag vart utsatt för något liknande det du utsatte din väninna för och det är helt fruktansvärt. I hennes sits vill man bara att den där skatan och ens otrogne sambo skall försvinna ur ens liv fortast möjligt. Så det hade jag gjort i din sits. 

Sedan hade jag flyttat hem till pappa.
    Jag kan förstå att hon är sviken att hon tycker att jag är ett svin mm. Men samtidigt kan hon ju inte bara radera den vänskapen vi hade. Vi fanns jämt förvarandes och dem orden hon kallade mig och gav mig en spark i rumpan och bara stängde dörren. De sved så enormt och jag kände eller känner mig som ett stort äckel. Den känslan önskar jag ingen
  • MaddieG
    Drottningen1970 skrev 2022-05-26 21:06:32 följande:
    Det gör jag inte. Du har givetvis uppfört dig helt oacceptabelt mot en vän och kan aldrig räkna med att bli förlåten. Men sparkas får man inte. Och precis som du noterar jag det oerhört märkliga med att kvinnor ofta förlåter pojkvännen istället.
    De är de jag menar att jag har straffats för hårt medans han klarar sig
  • MaddieG
    Anonym (Helt dum i huvudet) skrev 2022-05-26 21:31:51 följande:
    Du har INTE straffats för hårt. Jag hade aldrig pratat med dig igen och gjort allt lagligt i min makt för att förstöra ditt liv fullständigt. Du har ju betett dig som ett jävla svin. 

Detsamma hade gällt den andra parten i dramat
    Varför sjunka så lågt att förstöra andra liv fullständigt? Man har väl redan drabbats som de är?
  • MaddieG
    Drottningen1970 skrev 2022-05-26 21:37:31 följande:
    Förutom våldet, så har du inte drabbats för hårt. Däremot har killen kommit alldeles för lindrigt undan såklart.
    Alla gör misstag
  • MaddieG
    student2013 skrev 2022-05-26 21:38:41 följande:

Du får skaffa en tidsmaskin och gör om och gör rätt. Då Men är jag stannat hemma och inte varit ett otrohet svin. Jag hade blockerat ditt nummer om jag var vännen.

Jaha, vad är tipset?
  • MaddieG
    Tom Araya skrev 2022-05-26 21:43:12 följande:

Du kan nog glömma både kille och vän. Som man bäddar får man ligga.

Du blev behandlad som ett svin för att du är ett svin.

Ja men vi var två om de
  • MaddieG
    Gameofthrones skrev 2022-05-26 21:58:37 följande:
    Japp, har ingen respekt för sådana som du.
    Sådana som du är väl giriga och det ör du du knullar en upptagen man och din vän?

Får du inte nog?

Hoppas att du blir sårad, ledsen på riktigt en vacker dag.
    Så får du känna hur det känns. 
    De är jag ju redan
  • MaddieG
    Anonym (well...) skrev 2022-05-26 23:43:58 följande:

Ok TS, jag måste undra bara för självspäkande nyfikenhet, och för att riva upp själsliga sår hos mig själv, innan ni hade sex och blev påkomna:

1) Hade ni haft sex någon gång innan det aktuella tillfället utan att bli påkomna?

2) När din väninna och din egen sambo inte var i rummet, passade ni då på att tafsa på varandra, pussas, såna grejer?

3) Skickade du vågade bilder till honom? 

4) Pratade ni skit om era respektive till varandra?

5) Lät du honom göra en speciell sexuell sak med dig som hans egen flickvän inte var särskilt pigg på att låta honom göra?

6) Just den här sexuella saken han inte fick göra "hemma" var det något du tog bilder på när du gjorde med dig själv och skickade till honom?

7) Fotflirtade ni med varandra under bordet när era respektive satt runt samma bord? 

Ja, vi träffades ca 1-2 ggr i veckan och då hade vi sex. Vi höll på detta i ca 2 månader innan vi blev påkomna.

vi tafsade på varandra och viskade lite snuskiga saker 

De hände att vi skickade bilder.

nNej, vi snackade aldrig skit om våra partners

Vi körde våran grej i sängen dock vet jag inte om han har gjort de med henne

japp, vi flirtade så fort vi fick tillfälle

• MaddieG
    Anonym (well...) skrev 2022-05-27 00:19:04 följande:
    eeeew. Men ok, du skall ha cred för att du svarade. Det är jag ändå tacksam för.
    Vadå eeeew?
Svar på tråden Kom på oss