Inlägg från: Anonym (vad då sällan?) |Visa alla inlägg
  • Anonym (vad då sällan?)

Bjuda in en extra till sängen?

Anonym (Happy) skrev 2022-05-26 11:07:24 följande:
    Bjuda in en extra till sängen?

Man hör sällan om par som bjuder in en extra partner i sänghalmen. Kollar man på BC eller liknande forum så finns hur många annonser som helst där man söker en extra man, en extra kvinna eller ett par som man vill ha med. Av de personer som bjuder in eller blir inbjudna så är det ganska vanlig men man håller det inom kretsen så att säga. 

Vad är dina tankar kring detta? Har du varit  inbjuden till ett par eller har ni bjudit in någon gång?

Jag tycker inte alls det är något man hör sällan, utan dagligen. Räcker att logga in på familjeliv så finns det en ny tråd på temat varenda dag. Det är extramän, trekanter, låna ut frun och män som vill klä sig i trosor och titta på när frun har sex med en svart man eller flera svarta män. Nakenbad med "bus" i form av gruppsex. Så gott som varenda dag.
  • Anonym (vad då sällan?)

En gång hade jag fest med kanske lite för mycket alkohol. Då hittade jag min chef och två vänner (alla män) i min säng i en gay-trekant. Fick slänga lakan och örngott efter det. Det var inte vidare trevligt.

Svar på tråden Bjuda in en extra till sängen?