• Anonym (Happy)

Bjuda in en extra till sängen?

Man hör sällan om par som bjuder in en extra partner i sänghalmen. Kollar man på BC eller liknande forum så finns hur många annonser som helst där man söker en extra man, en extra kvinna eller ett par som man vill ha med. Av de personer som bjuder in eller blir inbjudna så är det ganska vanlig men man håller det inom kretsen så att säga. 

Vad är dina tankar kring detta? Har du varit  inbjuden till ett par eller har ni bjudit in någon gång?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Bjuda in en extra till sängen?
  • Anonym (Tre)

Jag har varit extrakvinna till tre par. 

• Anonym (Ri)

Det är väl en stooor övervikt på efterfrågan på en kvinna medan utbudet av män är mycket större. 

• Anonym (Tre)
    Anonym (Ri) skrev 2022-05-26 12:11:07 följande:

Det är väl en stooor övervikt på efterfrågan på en kvinna medan utbudet av män är mycket större. 

Ja. Därför kallas vi enhörningar för vi är färre och ovanligare.
  • Anonym (Happy)

På BC just nu är efterfrågan från par 660 annonser efter en extra kille och 598 efter en extra tjej. Där par söker par finns just nu 723 annonser (detta gäller i Sverige).

Detta med enhörning har jag hört men visste inte att det avser kvinnor. Trodde hornet på enhörningen symboliserade något annat. Cool

• Anonym (Tre)
    Anonym (Happy) skrev 2022-05-26 12:55:10 följande:

På BC just nu är efterfrågan från par 660 annonser efter en extra kille och 598 efter en extra tjej. Där par söker par finns just nu 723 annonser (detta gäller i Sverige).

Detta med enhörning har jag hört men visste inte att det avser kvinnor. Trodde hornet på enhörningen symboliserade något annat.  // Cool

Aha...nä det är singelkvinnor som träffar par, går på swingerklubbar, har sex med flera män.

• Anonym (Bc)

Jag och min kk har bjudit in extra killar (en åt gången) men annonserar nu, i första hand, efter par. Vi vill testa med en extra tjej också men jag känner mig lite osäker på hur jag ska föra mig i den situationen så vi valde ordningen kille, kille/tjej, tjej.

• CTP

Jag levde i ett förhållande där mannen(exet) älskade se mig med andra män....
    Han bjöd ofta in andra män när vi var ensamma på ledig tid. Var helt underbart när jag väl vågade njuta av det
    Rekommenderas om ni är redo för det, tror man måste ha en bra relation för att lyckas njuta

• Anonym (vad då sällan?)
    Anonym (Happy) skrev 2022-05-26 11:07:24 följande:
    Bjuda in en extra till sängen?

Man hör sällan om par som bjuder in en extra partner i sänghalmen. Kollar man på BC eller liknande forum så finns hur många annonser som helst där man söker en extra man, en extra kvinna eller ett par som man vill ha med. Av de personer som bjuder in eller blir inbjudna så är det ganska vanlig men man håller det inom kretsen så att säga. 

Vad är dina tankar kring detta? Har du varit  inbjuden till ett par eller har ni bjudit in någon gång?

Jag tycker inte alls det är något man hör sällan, utan dagligen. Räcker att logga in på familjeliv så finns det en ny tråd på temat varenda dag. Det är extramän, trekanter, låna ut frun och män som vill klä sig i trosor och titta på när frun har sex med en svart man eller flera svarta män. Nakenbad med "bus" i form av gruppsex. Så gott som varenda dag.
  • Anonym (Xä)
    Anonym (Happy) skrev 2022-05-26 12:55:10 följande:

Detta med enhörning har jag hört men visste inte att det avser kvinnor. Trodde hornet på enhörningen symboliserade något annat.  // Cool

Efterfrågan är liknande men UTBUDET av singel kvinnor är mycket mycket mindre. Så sannolikheten att få napp om man vill ha en extra Q är låg. 
  • Anonym (Man46)

Jag har bjudit in en extra kvinna, trekant. Jag har även varit med på 4-kant 2par. Men tyckte inte det var så bra som fantasin. Mer check på den.

• exandthecity
    Anonym (Tre) skrev 2022-05-26 11:42:49 följande:

Jag har varit extrakvinna till tre par. 

Oj.. var du öm efter den kvällen??
  • Anonym (Tre)
    exandthecity skrev 2022-05-26 17:24:35 följande:
    Oj.. var du öm efter den kvällen??
    Dålig grammatik av mig. Tre par vid tre olika tillfällen. 
  • Pippo06

Jag har som extra man under en tioårsperiod blivit inbjuden till ett etablerat par vid runt 20 st tillfällen. Träffat de flesta på bc eller på rek. Varit en krydda för mig samt en krydda åt paren så win-win. Bara vid något tillfälle så blev det svartsjuk och drama. Noggrann vilka jag träffat. Undviker par som verkar ha en komplicerad relation.

• Anonym (MFF)

Min fru älskar tjejsex och att titta på när jag har sex med kvinnor, så vi har ofta "flickvänner" i sängen. Det är inte så svårt att hitta nån extra bara man är lite smidig och inte är så sjukt på som vissa par verkar vara. En bra profil på Tinder och Badoo kommer man långt med.

• Anonym (Happy)
    Anonym (MFF) skrev 2022-05-26 18:36:38 följande:

Min fru älskar tjejsex och att titta på när jag har sex med kvinnor, så vi har ofta "flickvänner" i sängen. Det är inte så svårt att hitta nån extra bara man är lite smidig och inte är så sjukt på som vissa par verkar vara. En bra profil på Tinder och Badoo kommer man långt med.

Fungerar Tinder även för par? Eller har en av er ett konto och söker upp någon och tar det för diskussion då? 
  • Anonym (MFF)
    Anonym (Happy) skrev 2022-05-26 20:47:26 följande:
    Fungerar Tinder även för par? Eller har en av er ett konto och söker upp någon och tar det för diskussion då? 
    Ja det funkar bra, min fru har konto där men är tydlig i profilen att vi är ett par och har bilder på oss båda, sen är det upp till de kvinnor som är intresserade att svajpa. Blir det en match och bra vibbar så tar vi det vidare.
  • Anonym (vad då sällan?)

En gång hade jag fest med kanske lite för mycket alkohol. Då hittade jag min chef och två vänner (alla män) i min säng i en gay-trekant. Fick slänga lakan och örngott efter det. Det var inte vidare trevligt.

• Gbgman73a

Jag har varit den extra mannen för några olika trevliga seriösa par. Träffarna var ljuvligt sköna. Upplever gärna öppensinnade par igen. 

• Anonym (Intresserad)
    Gbgman73a skrev 2022-05-29 12:58:54 följande:

Jag har varit den extra mannen för några olika trevliga seriösa par. Träffarna var ljuvligt sköna. Upplever gärna öppensinnade par igen. 

Hur hittar du par o får vara med :)?
Svar på tråden Bjuda in en extra till sängen?