Inlägg från: Anonym (Happy) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Happy)

Bjuda in en extra till sängen?

Man hör sällan om par som bjuder in en extra partner i sänghalmen. Kollar man på BC eller liknande forum så finns hur många annonser som helst där man söker en extra man, en extra kvinna eller ett par som man vill ha med. Av de personer som bjuder in eller blir inbjudna så är det ganska vanlig men man håller det inom kretsen så att säga. 

Vad är dina tankar kring detta? Har du varit  inbjuden till ett par eller har ni bjudit in någon gång?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Bjuda in en extra till sängen?
  • Anonym (Happy)

På BC just nu är efterfrågan från par 660 annonser efter en extra kille och 598 efter en extra tjej. Där par söker par finns just nu 723 annonser (detta gäller i Sverige).

Detta med enhörning har jag hört men visste inte att det avser kvinnor. Trodde hornet på enhörningen symboliserade något annat. Cool

• Anonym (Happy)
    Anonym (MFF) skrev 2022-05-26 18:36:38 följande:

Min fru älskar tjejsex och att titta på när jag har sex med kvinnor, så vi har ofta "flickvänner" i sängen. Det är inte så svårt att hitta nån extra bara man är lite smidig och inte är så sjukt på som vissa par verkar vara. En bra profil på Tinder och Badoo kommer man långt med.

Fungerar Tinder även för par? Eller har en av er ett konto och söker upp någon och tar det för diskussion då? 
Svar på tråden Bjuda in en extra till sängen?