Inlägg från: Anonym (Man) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Man)

Serieotrohet

Anonym (FYI) skrev 2022-05-25 11:37:41 följande:
    Kan du inte lämna barnen hos mormor och morfar den natten hon kommer hem?
    Hon kanske redan kommit hem...?eller när kommer hon hem?

Det kanske skulle ställa frågor från dom som hon inte kan undvika att svara på så hon får ta sin skit direkt. Du kanske kan hinta om att ni kanske kommer att gå isär så dom kanske ställer frågan till henne...varför...?
    Nja. Jag tycker TS själv ska berätta för hennes föräldrar att det blir separation. Han har ju en bra relation till dem som han kanske vill behålla. De är ju hans barns morföräldrar. Om TS's fru själv får ensamrätt på bakgrunden till separationen kan hon mycket väl ljuga ihop nåt som passar henne och som framställer TS som den som bär skulden till separationen. TS behöver ju inte berätta några detaljer. Bara att han vet med säkerhet att frun varit otrogen med ett antal män under en längre tid som TS dessutom känner till namnet. 
    Jag har själv en jobbig skilsmässa med otrohet i bagaget. Min fd fru kan ljuga och dupera på ett sätt jag inte trodde om henne medan vi var gifta, vilket vi var i 20 år. Jag har valt att klippa ALL kontakt med henne. Jag är omgift och mycket lycklig sen 8 år. Hon träffade mig och min nya fru på ett bröllop för nåt år sen. Jag såg på henne att hon var lite i chock när hon insåg att min nya fru spelar i en annan liga så att säga. Min ekonomi har också blivit dramatiskt mycket bättre efter skilsmässan. Trots att hon fick behålla nästan hela reavinsten vi gjorde då vi sålde huset jag byggt själv. Hon fick loss över två milj kr. Jag orkade inte bråka med henne. Ville bara bli fri. 
Svar på tråden Serieotrohet