Inlägg från: KimLinnefeldt |Visa alla inlägg
  • KimLinnefeldt

Fantiserar om otrohet

Känner igen mig och har ingen skam. Fantisera, ge dig hän åt dina fantasier. Om du vill utveckla det: Sexchatta anonymt på nätet. Telefonsexa med anonyma. Och om du törs: Viska kåta fantasier i din kvinnas öra, att ni är fler i sängen, att en annan man tar henne hårt, att du ligger med hans fru intill och känner hur du tränger in i hennes trånga.

Lek med tanken på att vara otrogen. Men att vara det irl kan ändra hela ditt liv, och på ett sätt som du kanske inte har önskat dig. 

• KimLinnefeldt
    Anonym (Just do it) skrev 2024-06-30 22:18:06 följande:

Ts, I hear you, då jag varit i samma situation som du. Dvs lockats av tanken att ha sex med andra, utan min partners vetskap.
    Och så går åren, utan att man vågar agera på sin längtan.
    Men, när jag mötte min nya kollega, en ung, het och mycket attraktiv man bestämde jag mig till slut för att våga.
    Länge trodde jag att jag inbillade mig att även han verkade attraherad, 

Det var inte inbillning.

Till slut blev han min älskare, han ger mig det jag behöver i sängen. Och jag känner mig så mycket mer levande nu.
    Det är klart att jag får dåligt samvete gentemot min man. Men i förlängningen har jag tänkt föreslå öppet förhållande. 
    Sensmoral av min anekdot?
    Våga följa ditt hjärta. Om du vill ha sex med andra, ha det. Visst, bäst är såklart att prata med sin partner först.
    Mitt vad det är, kanske även din fru vill ligga med andra?
    Oavsett, se till att göra något.
    En fråga i all vänlighet: nu är det två år sedan du startade den här tråden, och du har ännu inte uppfyllt din önskan. Vill du att det ska vara samma status quo om ytterligare två år, när du tittar in i tråden igen? :)
    Nej, se till att följa mitt råd: just do it.
    Varmt lycka till. 

Varför lockades du att vara med någon annan? Är maken tråkig i sängen eller har andra brister? Eller får du helt enkelt utlopp för en längtan efter mer spänning?
  • KimLinnefeldt
    Anonym (Just do it) skrev 2024-07-05 09:28:51 följande:
    Jag lockades av flera anledningar.
    Dels har jag och min man det inte så bra i äktenskapet just nu (men ska inte skilja oss), dels kände jag nog en leda: även om jag älskar min man kändes tanken på att This is it dränerande.
    Sen handlade det nog om bekräftelse, jag vet att jag ser mkt bra ut och ville se om jag kunde få användning av mitt utseende. Och att som 40+ både få uppleva och få utlopp för ömsesidig attraktion och kemi med min allra hetaste kollega var och är en skön boost, efter att ha levt präktigt i så många år.
    Jag behövde/behöver få busa lite, helt enkelt, inser att jag inte vill dö nyfiken. ❤️ 
    Fullt förståeligt. Hoppas du kan få den kittlingen i livsnerven utan att du behöver riva ner allt som faktiskt är bra.

Ungefär hälften av alla äktenskap/samboenden tar slut. Det kan vara precis rätt ibland. För bägge parter. Mindre för barnen, men det är inte så kul för dem heller att leva med föräldrar som inte älskar varandra.
Svar på tråden Fantiserar om otrohet